لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسخه سوم iOS 10 منتشر شد

نسخه سوم iOS 10 منتشر شد
اپل دیروز در آپدیت هایی که برای کلیه محصولات نرم افزاریش ارائه کرد ، آی او اس ۱۰ را از قافله عقب نینداخت و خون جدیدی به این سیستم عامل جدید دمید . نسخه سوم از نسخه بتای عمومی این سیستم عامل در اختیار توسعه دهندگن قرار گرفت . پیش تر آموزش نصب سیستم عامل آی او اس ۱۰ را برای کاربران محترم قرار داده بودیم . این نسخه هم اکنون برای ۳ دیوایس آیفون ، آیپد و آیپاد در دسترس قرار گرفته است . 
همان طور که میدانید و در اخبار گذشته بیان شده بود ، آی او اس ۱۰ دچار تحولات زیادی شده است . تحولاتی که میتوان گفت بیشتر آن ها را از تویک های جیلبریک الهام گرفته است . یکی دیگر از این تحولات گسترده مربوط به منشی هوشمند و سیری میباشد . میتوانید به Setting مراجعه کرده و از آنجا در منوی Siri دسترسی نرم افزارها به سیری را تعیین کنید . سیری در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفته است تا از این نرم افزار جذاب برای توسعه نرم افزاری در اختیار داشته باشند . سرعت هوم کلیک کردن هم قابل تنظیم شده است و از داخل Settings > General > Accessibility > Home Button قابل دسترس است .
 
توسعه دهندگانی که در سیستم اپل ثبت‌نام کرده باشند می‌توانند با ورود به بخش توسعه‌دهندگان اپل، آخرین نسخه سیستم عامل آتی این شرکت را دانلود کنند. 
 
654366af-29b2-45f2-99e0-db6b251ab40b_copy.jpg
 
  • دانلود مستقیم از روی سافاری روی آیکلود : ویژگی جذابی که در نسخه قبلی هم فراهم بود اما عملا کاری انجام نمیداد . اما در این ورژن ویژگی دانلود مستقیم از روی ایمیل و سافاری روی آیکلود فراهم شده است . 
  • Rest Finger to Open : این ویژگی همان طور که از نامش پیداست ، به کاربران امکان می دهد تا دستگاه های خود را با استفاده از Touch ID و صرفا با قرار دادن انگشت روی دکمه هوم بلافاصله بعد از روشن شدن نمایشگر قفل گشایی کنند . 
  • امکانات جدید نرم افزار سلامتی : Improve Activity قابلیت تازه ایست که بعد از فعال شدن، اپلیکیشن داده های مربوط به شما را به صورت ناشناس برای اپل ارسال می کند تا قابلیت هایش را به صورت اختصاصی برایتان بهبود بدهد.
  • باگ بازی Pokemon Go برطرف شد : مد واقعیت افزوده بازی Pokemon Go در نسخه های بتای قبلی از iOS 10 کار نمی کرد اما این ایراد در سومین نسخه بتا رفع شده است .
  • بازخورد لرزشی آیفون ۶ و آیفون ۶ اس در زمان قفل کردن گوشی فعال شده است . پیش تر فقطط بازخورد صوتی فعال بود . 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373