لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل مک بوک ایر را از رده خارج میکند

اپل مک بوک ایر را از رده خارج میکند
مک بوک ایر ۱۱ اینچی را شاید به جرات بتوان سبک ترین و قدرتمندترین لپ تاپ دنیا دانست . مک بوک های ایر همیشه از جایگاه خاص و ویژه ای برای طرفداران اپل برخوردار بوده است طوری که بسیاری از مشتریان اپلی ، به دلیل قیمت مناسب تر آن نسبت به سایر محصولات ترجیه میدادند تا آن را خریداری کنند . 
البته میتوان استفاده کنندگان این مک بوک نازک را از روی اسم آن نیز تشخیص داد . مک بوک ایر . مک بوکی که برای سفر در نظر گرفته شده است و از نظر قدرت هم برای کارهای معمولی مورد استفاده قرار میگیرد و رده مدیران را نشانه گرفته است . پس از چند سال که این مک بوک در بازار بود ، اپل شروع به تولید مک بوک ۱۲ اینچی کرد . حال تقریبا این مک بوک جدید جایگاه مک بوک ایر ۱۱ اینچی را گرفته است . 
برخی بر این باورند که اپل تصمیم دارد مک‌بوک ایر را از فاز کنونی‌اش خارج کند. Ming-Chi Kuo، تحلیل‌گر KGIاعتقاد دارد که اپل تصمیم گرفته تا مک بوک ایر ۱۱ اینچی را از رده تولیدات خود خارج کند . از دیدگاه وی این شرکت بر آن شده تا مک‌بوک ۱۲ اینچی را جایگزین نسخه ۱۱ اینچی مک‌بوک ایر کند و احتمالا در آینده باید منتظر از رده خارج شدن نسخه ۱۳ اینچی نیز باشیم.
همان طور که در این چند وقت اخیر در جریان هستید ، اپل هیچ ویژگی جدیدی را بر روی مک بوک ایرهای جدید اضافه نکرده است و هر آنچه خبری که از تولید مک بوک ها درز کرده است در مورد مک بوک های پرو بوده است . باید منتظر رسیدن پاییز ۲۰۱۶ باشیم تا مک بوک های جدید وارد بازار شوند .

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373