لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بازی Pokemon Go چیست و چرا مردم آمریکا را در تسخیر خود در آورده است ؟ میتوانید ویدیوی عجیب مردم آمریکا را زمانی که مشغول بازی هستند ببینید

بازی Pokemon Go چیست و چرا مردم آمریکا را در تسخیر خود در آورده است ؟ میتوانید ویدیوی عجیب مردم آمریکا را زمانی که مشغول بازی هستند ببینید
در این پست قصد داریم تا بازی مهیج ، دیدنی و پرطرفدار Pokemon Go را معرفی کنیم . بازی ای که شاید تا به حال هیچ ایده خاصی ازش در دنیای گذشته نبوده است و به یکباره دنیای مجازی بازی ها را درنوردیده است و یکه تاز بازی ها شده است . این بازی در واقع در دنیای واقعی به حقیقت میپیوندد . در این بازی مهیج تجربه بازی حقیقی و بازی مجزای را به بهترین نحو ممکن درک خواهید کرد . Pokemon Go از دوربین گوشی ، حسگرهای گوشی ، الگوریتم های مبتنی بر مکان استفاده خواهد کرد تا به بهترین نحو ممکن شما را در دنیای حقیقی قرار دهد . به ویدیوی جذاب زیر توجه کنید تا مردم آمریکا را در حال انجام این بازی ببینید :‌
 
{media id=871,layout=blog}
روال بازی به این گونه است که باید شما در سطح شهر جستجو کنید و یاران خود را که به صورت مجازی هستند را بیابید و آن ها را تربیت کنید و به جنگ بقیه بروید . یکی از بزرگترین مزیت های این بازی ارائه آن در ورژن های مختلف و همچنین در پلتفرم های مختلف میباشد . البته نباید از فعالیت بیش از اندازه این بازی غفلت کرد ، چرا که گیمرها باید برای انجام بازی از جای خود بلند شوند و به سرتاسر شهر بروند . فعالیتی که در خیلی از بازی ها نمیبینیم و فقط سکون فرد را میطلبد که متاسفانه عواقب بسیار بدی هم در پی دارد . 
مثلا فرض کنید که ناگهان یک عده به یک نقطه شهر میروند و سر همه توی گوشی هایشان است و مشغول رفتن به این سو آن سو برای جمع آوری یارهایشان هستند و در انتها به جنگ مجازی با یکدیگر خواهند پرداخت . 
این بازی مهیج ساخته شرکت نیتندو است و برای اولین بار در سال 1995 تولید شده است . البته این امکانات وحشتناک و جذاب آن موقع روی این بازی نبود ، اما اینقدر جذاب بود که انیمیشن این بازی هم تولید شود . 
در زیر میتوانید عکس شخصیت محبوب این بازی را با نام پیکاچو ببینید . 
 
Pikajo.jpg
 
در واقع میتوان این بازی را یک نوع هوش مصنوعی دانست . اگر بخواهیم واقعیت مجازی را خیلی کوتاه توضیح دهیم  باید گفت این فناوری با استفاده از دوربین  یک دستگاه دیجیتال مانند موبایل  محتوایی را به دنیای واقعی شما در نمایشگر نشان میدهد  اضافه میکند.
هدف این بازی جمع آوری پوکیمون ها است . شما در ابتدا یک پوکیمون انتخاب میکنید و سپس در کلیه نقاط شهر برای به دست آوردن سایر پوکیمون ها جستجو میکنید . سعی میکنید تا تیم خود را قوی کنید . بعضی از این پوکیمون ها به صورت آزادنه و سرگردان در شهر هستند که میتوانید آن ها را با یک توپ پوکی بال شکار کنید . اما بعضی دیگر از پوکیمون ها در اسیر افراد دیگر هستند که میتوانید به جنگ با سایر افراد بروید و آن ها را به اسارت خود در بیاورید . البته  گرفتن این پوکیمون ها برای مبارزه با دیگر پوکیمون هاست ، شما بعد از مرحله 5  وارد یک باشگاه می شوید که کاربران دیگری هم مانند شما عضو آن  هستند و با باشگاه های دیگر و پوکیمون های شان مبارزه کنید. 
مجددا شما را به دیدن یک کلیپ دیگر که مردم آمریکا در حال بازی با این بازی مهیج هستند ، دعوت میکنم : 
 
{media id=870,layout=blog}
از سایر قابلیت های این بازی میتوان به خرید و فروش پوکیمون ها اشاره کرد . همچنین تخم پوکیمون ها را میتوانید بکارید و پس از پرورش از آن ها استفاده کنید .  سرورهای این بازی اینقدر شلوغ شده است که در حال حاضر فقط افراد سه کشور آمریکا استرالیا و نیوزلند میتوانند از این بازی استفاده کنند . شرکت سازنده قول داده است تا به مرور سایر کشورها هم به این خیل عظیم گیمرها اضافه شوند . البته برخی محققان معتقدند این نوع بازی ممکن است موجب نزاع های واقعی هم شود. که بی راه هم نیست. همینطور کشاندن کاربر از این سمت به آن سمت برای پیدا کردن پوکیمون خود میتواند مشکلات ترافیکی هم ایجاد کند. برای مثال در حال حرکت هستید و متوجه میشوید یک پوکیمون در اطراف شماست و همانجا بخواهید آن پوکیمون را شکار کنید. اگر این اتفاق در یک مکان شلوغ یا در یک پیاده رو باشد . 
امیدواریم این بازی جذاب ابتدا فرهنگ سازی شود و سپس وارد میدان ایران شود تا مانند سایر نرم افزارها به بدترین نحو ممکن استفاده نگردد . 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420