لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

طرح رجیستری آیفون چه عواقبی خواهد داشت ؟

طرح رجیستری آیفون چه عواقبی خواهد داشت ؟
از دیروز که خبری مبنی بر اجرایی شدن طرح رجیستری در مورد گوشی های آیفون مطرح شد ، نگرانی های بسیاری را در پی داشت . این طرح فی نفسه طرح عالی و بی نقصی میباشد ، اما شرایط داخل کشور و همچنین تجربه گذشته ، نگرانی همه ما را برای آینده گوشی های آیفون برانگیخته است . هنوز یادمان نرفته از نمایندگی دروغینی که در تهران افتتاح شد و پس از مدتی نیست و نابود شد . شاید این طرح مقامات کشور ، نمایندگی های دروغینی دیگری را در پی داشته باشد که همه مدعی نمایندگی این جنس آمریکایی باشند و باید دست اندرکاران مراقب سودجویان باشند . از طرفی راه های زیادی برای دور زدن ثبت IMEI وجود دارد . ایرانی ها تبهر خاصی در اینگونه موارد از خود نشان داده اند . استفاده از IMEI های گوشی های قدیمی یکی از متداول ترین راه های سنتی میباشد . 
گوشی و محصولات اپل همین طور قیمت بیشتری نسبت به سایر برندها دارد (البته هیچ گرانی بی علت نیست) ، اما با اجرایی شدن این طرح قیمت ها به شدت افزایش خواهند یافت . البته اجرای این طرح ممکن است بسیار مفید باشد ، اما باید در چهارچوب قواعد و قوانین خاصی باشد که معمولا این گونه قوانین در ایران دور زده میشود و باید جلوی راه های مختلف گرفته شود .
در خبرها آمده بود که ۵ شرکت ایرانی تقاضای گرفتن نمایندگی را به شرکت مخابرات داده اند . اما در نظر بگیرید که داشتن یک نماینده ایرانی خاص در ایران ، ممکن است چه عواقبی داشته باشد . این موضوع زیاد در ایران پیش آمده است که به دلیل داشتن یک جنس خاص توسط یک فرد خاص ، قیمت به صورت دلخواه تعیین میشود .
تمامی این نگرانی ها با اجرای صحیح این طرح و نظارت های کافی برطرف خواهد شد . به امید آینده ای روشن برای اپل و آیفون در ایران .  

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373