لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مخالفان طرح جمع آوری آیفون چه کسانی هستند ؟

مخالفان طرح جمع آوری آیفون چه کسانی هستند ؟
اخبار نگران کننده ای دیروز در پی اظهارات جناب نخعی به گوش رسید . گویا قرار است طرح رجیستری گوشی های اپل در دستور کار دولت و وزارت ارتباطات قرار بگیرد و از اول مرداد کلیه گوشی هایی که شماره IMEI آن ها در دیتابیس مخابرات ثبت نشده باشد ، آنتن دهی نداشته باشند . یکی از این گوشی ها اپل میباشد که طبق اظهار نظرها حتما باید اقدام به تاسیس نمایندگی در کشور ایران بکند . بد نیست مقاله ای که چند وقت پیش در NIC در مورد علت عدم حضور اپل در ایران منتشر شد را مطالعه کنید . برای دانستن این موضوع به پست ” چه کسی مانع افتتاح اپل استور رسمی در ایران شد ؟ ” را بخوانید .
صبح امروز مدیر کل دفتر مبارزه با قاچاق کالا به تسنیم گفت همزمان با طرح رجیستر کردن موبایل، محصولات اپل از بازار ایران به علت نداشتن نمایندگی رسمی به کلی جمع آوری می شوند، رئیس اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران بلافاصله به این اظهارات بلافاصله واکنش نشان داد ؛ 
وی اذعان داشت که این روشی که در پیش گرفته شده است منجر به دور زدن روال قانونی طرح ریجستری منجر خواهد شد و با توجه به اینکه آیفون جز کالاهای پرمصرف بازار میباشد ، باعث گرانتر شدن این جنس و همچنین قاچاق بیشتر آن خواهد انجامید . 
از طرفی دیگر رئیس اتحادیه دستگاه های مخابراتی به خبرگزاری فارس گفت ، با جمع آوری آیفون مخالف هستیم و تا این لحظه ۵ شرکت برای واردات گوشی آیفون درخواست مجوز کرده اند . 
غلامحسین کریمی خراسانی رئیس اتحادیه‌ی دستگاه‌های مخابراتی می گوید مخالف قاچاق موبایل است اما جمع کردن روش جالبی نیست و مبارزه با قاچاق موبایل باید با نظارت اتحادیه های مختلف صورت گیرد و تا به این لحظه ابلاغیه ای صادر نشده . به هیچ عنوان برند معتبر اپل که یک محصول آمریکایی و با کیفیت است را نمیتوان از بازار حذف کرد . 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373