لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون 7 در چه رنگ هایی به بازار عرضه خواهد شد ؟

آیفون 7 در چه رنگ هایی به بازار عرضه خواهد شد ؟
هنوز دو هفته نیست که از انتشار تصاویری مبنی بر رنگ های جدید اپل میگذرد که تصاویر جدید لو رفته ، حکایت دیگری دارند . پیش تر شایعه ای که به همراه تصویری بود ، مبنی بر انتشار آیفون 7 و آیفون 7 پلاس با رنگ آبی تیره و یا رنگ مشکی منتشر شده بود و مدعی شده بود که رنگ های آیفون 7 تغییر خواهند کرد . حتی به این نکته اشاره شده بود که رنگ نقره ای و رنگ خاکستری از یک خانواده هستند و اپل تصمیم گرفته است تا رنگ نقره ای را از گردونه تولیدات خود حذف کند . 
اما تصاویری که امروز منتشر شده اند ، نشان از عدم تغییر کلی در رنگ ها دارد . همچنان آیفون 7 و آیفون 7 پلاس با رنگ های خاکستری ، نقره ای ، طلائی و رزگلد به بازار خواهد آمد . گویا انتظار تغییر رنگ آیفون تا سال 2017 و جشن تولد 10 سالگی آیفون به پایان نخواهد رسید . طبق ادعای بسیاری از خبرگزاری ها ، تمامی شگفتی هایی که همه انتظار آن را برای ارائه روی آیفون 7 میکشیدند ، در سال 2017 و با آیفون 8 همراه خواهد بود . شارژ بی سیم و تعییر رنگ و ضد آب بودن گوشی ،‌از امکانات گوشی ۲۰۱۷ اپل خواهد بود . به تصویر منتشر شده که در زیر آمده است دقت کنید : 
 
آیفون 7
 
به 3 نکته ای که میتوان در مورد عکس به آن ها اشاره کرد ، جابه جایی مدار آنتن ، بزرگ شدن دوربین ها و عدم تغییر رنگ بندی میباشد . شاید خبر عدم تغییر رنگ بندی آیفون خبر خوشایندی برای اپلی ها نباشد ، چرا که آیفون رنگ با تغییر رنگ بندی ، انتظارات بیشتری را برآورده خواهد کرد .

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420