لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

۳۹ نفر از ۴۵ نفر تحلیل گر رویترز اعتقاد به سقوط شرکت اپل دارند

۳۹ نفر از ۴۵ نفر تحلیل گر رویترز اعتقاد به سقوط شرکت اپل دارند
کارشناسان و تحلیل گران شرکت های مختلف ، آینده خوبی را برای اپل متصور نیستند .
طبق گزارش منشر شده توسط رویترز ، ۳۹ تحلیل گر از ۴۵ تحلیل گری که از شرکت Oppenheimer در مورد شرکت اپل اظهار نظر کرده اند ، آینده روشنی را برای این شرکت نمیبینند . تمامی این افراد متفق القول به این نتیجه رسیده اند که ساکن کوپرتینو در ماه های آتی عملکرد خوبی را در بازار نخواهد داشت . 
Uerkwitz یکی این تحلیل گران میباشد که گفته است : اپل هیچ ایده خاصی را در آیفون ۷ رونمایی نخواهد کرد تا همه مشتریان و استفاده کنندگان اغوا به خریدی جدید شوند . با توجه به اینکه اپل در آیفون ۷ مورد خاصی را اضافه نکرده است ، ما آینده روشنی را در سال ۲۰۱۷ برای رشد این شرکت نمیبینیم . ضمن اینکه در این مدت اخیر شاهد سقوط سهام این شرکت با توجه به ظهور شرکت های نوپای دیگر بوده ایم . 
برآوردهای این تحلیلگران از آینده اپل در سال ۲۰۱۷ این گونه است : در مورد درآمد حاصل از هر سهم برای سال مالی 2017 از 9.04 به 8.18 دلار تنزل یافته و کل درآمد پیش بینی شده در این سال نیز از 222 میلیارد دلار به 209.1 میلیارد دلار کاهش یافته است.
شاید چند دلیل مختلف را بتوان در این نوع نگرش منفی تحلیل گران دخیل دانست :
۱ . آیفون ۷ که به زودی معرفی خواهد شد ، چیز زیادی برای ارائه کردن ندارد . 
۲ . عمل نشدن به سنت همیشگی اپل – مشتریان شرکت اپل عادت داشتند که هر ۲ سال تحول بزرگی در آیفون ها رخ دهد که با اخبار منتشر شده و عکس های لو رفته ، انتظار عوض شدن آیفون به صورت کامل ، رویایی بیش نیست . 
۳ . آی او اس ۱۰ : تمامی کارشناسان به این نکته اشاره کرده اند که آی او اس جدید فقط نوعی پاسخ شرکت اپل به فشارهای وارد شده از طرف کاربران بود . آن ها اعتقاد دارند که بسیاری از این تغییرات جزئی بوده که به راحتی توسط توییک ها قابل پوشش بوده است . 
۴ . عقب ماندن اپل از واقعیت مجازی : همه به این نکته اذعان دارند که اپل از رقیب اصلی خود در دنیای مجازی خیلی عقب مانده است . سامسونگ در جریان بازی های المپیک با همکاری شبکه NBC هشتاد و پنج ساعت محتوای واقعیت مجازی را پخش خواهد کرد .
نکته آخری که باید به آن اشاره کنیم این است که اپل برای سال ۲۰۱۷ و آیفون آینده اش ، پتنت های فوق العاده جذابی را مانند شارژ بی سیم به ثبت رسانده است و باید به آینده این شرکت در سال ۲۰۱۷ خوش بین بود .

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420