لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

شکایت THX از اپل به خاطر ثبت اختراع بلنگو

شکایت THX از اپل به خاطر ثبت اختراع بلنگو

مثل اینکه شکایت از اپل تمومی ندارد و با وجود این همه بحث بین اپل و سامسونگ، حال نوبت به غول صدا یعنی THX رسیده که از اپل شکایت کند. THX دادخواستی را علیه اپل به دادگاه ارائه نموده و ادعا می کند که تیم کوک راجع به ثبت اختراع و تکنولوژی پتنت های به کار رفته در بلنگو های باریک NEW iMAC و افزایش صدای خروجی در وسایل الکترونیکی را نقص و مورد استفاده قرار داده است. در ادمه با ما همراه باشید….

با توجه به شکایت ثبت شده در روز گذشته در دادگاه فدرال در سن خوزه واقع در کالیفرنیا، شرکت THX دارای حق ثبت اختراع برای پتنت های بلنگو در سال 2008 که مربوط به خروجی صدا و تقویت آن برای کامپیوتر و تلویزیون های صفحه تخت است می باشد.

اپل با توجه به نقض حق ثبت اختراع THX آسیب پولی و جبران ناپذیری را به این شرکت وارد کرده است. شکایت مربوط برای جلوگیری از تخلف در حق نسخه برداری و امتیاز آن و یا خسارت وارده بر THX برای بدست آوردن سود از دست داده می باشد.

اپل دارای ثبت اختراع انواع بلنگوها برای دستگاه های خود مانند آیفون و آیپد را دارا می باشد. اخیرا شرکت اپل در ایالت متحده شماره ثبت اختراع 8،385،568 را در مورد “مشخصات و تنظیمات بلندگو های جمع و جور در دستگاه های الکترونیکی” را دریافت نموده است که برای دفاع از شکایت شرکت THX نیز به کار می آید.

THX در سال 2002 تاسیس شده و نام خود را از اولین فیلم لوکاس “THX 1138” گرفته است. با توجه به این بیانیه این شرکت نرم افزار های زیادی را در اپل استور آیتونز برای کاربران IOS به منظور استفاده و تنظیم عملکرد تلویزیون، پروژکتور و بلندگو نیز قرار داده است. امیدواریم این دو شرکت بتوانند بدون نزاع و جدال مشکل خود را دور از دادگاه حل و فصل کنند.

SOURCE : engadget   bloomberg   appleinsider

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373