لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

وال استریت ژورنال نظر نهایی در مورد حجم آیفون ۷ را داد

وال استریت ژورنال نظر نهایی در مورد حجم آیفون ۷ را داد
اخبار پیرامون آیفون ۷ اپل تمامی ندارد و هر تولید کننده و یا تعمیرکاری از گوشه و کنار جهان اخبار و شایعه ای را پیرامون آیفون ۷ به بازار داغ شایعات روانه میکند . اما این بار یک منبع موثق به نام وال استریت ژورنال نظرش را در مورد حجم پایه آیفون ۷ بیان کرده است . وال استریت ژورنال هم مانند بسیاری از سایت ها معتقد است که کم ترین حجم آیفون ۷ ، ۳۲ گیگ خواهد بود .
اخبار گذتشه حاکی از این بود که اپل قصد دارد تا دو حجم ۱۶ و ۶۴ گیگابایتی را از نسل آیفون ها حذف کند و آن ها را با حجم های ۳۲ و ۱۲۸ گیگابایتی جایگزین کند . البته نسخه سوم و حرفه ای‌ آیفون ۷ با حجم ۲۵۶ گیگابایت روانه بازار خواهد شد . یکی از بهترین اخباری که در مورد این آیفون میتوان بیان کرد ، ارائه آیفون ۷ با همان قمیت های همیشگی خواهد بود . اپل بیان کرده است که سنت همیشگی اش را زیر پا نخواهد گذاشت و قیمت ها ، همان قیمت های آیفون ۶ اس خواهد بود . البته پس از عرضه آفون ۷ به بازار ، قیمت پایه آیفون ۶ اس با کاهش ۱۰۰ دلاری مواجه خواهد شد . 
علت اصلی این افزایش حجم را میتوان در بالارفتن کیفیت دوربین های آیفون دانست . آیفون ها مجهز به دوربین 4K شده اند که برای گرفتن یک ویدیوی کوتاه ، نیاز به حجم بسیار زیادی خواهد بود ، که همین امر موجب عدم رضایت بسیاری از مشتریان اپل شده است . اپل میخواهد ضعف کمبود حجم را از بین ببرد . 
البته شاید یکی دیگر از ضعف های اپل ، عدم پشتیبانی از کارت حافظه دانست . باید تا اوایل پاییز ۲۰۱۶ منتظر بود تا همه این شایعات به پایان برسد .

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373