لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تماشای شبکه های داخلی و خارجی توسط آیفون

تماشای شبکه های داخلی و خارجی توسط آیفون

در این مطلب به معرفی نرم افزار آیفون برای تماشای شبکه‌های تلویزیونی مختلف خواهیم پرداخت

نرم افزارهای مختلفی برای تماشای شبکه‌های مختلف از طریق آیفون و تلفن‌های هوشمند مختلف وجود دارد. این روش‌ها باعث می‌شوند تا شما با یک دسترسی ساده از طریق تلفن هوشمند خود بتوانید تمامی شبکه های تلویزیونی را ببینید.

معرفی نرم افزار GLWiZ !

با پیشرفته شدن گوشی های همراه و همه گیر شدن اینترنت ، دیدن تلویزیون هم توسط گوشی های هوشمند ممکن شده است و کافی است تا اینترنت پرسرعت داشته باشید . لذت دیدن برنامه مورد علاقه در یک تلویزیون کوچک شخصی ، قطعا با دیدن آن در تلویزیون بزرگ متفاوت خواهد بود . نرم افزارهای زیادی تا به حال برای دیدن تلویزیون در سطح اپ استور منتشر شده است که بسیاری از آن ها بعد از مدت کوتاهی از کار میافتد . توسط GLWiZ قادر خواهید بود تا شبکه های تلویزیونی داخلی و خارجی را با بهترین کیفیت ببینید . توسط این نرم افزار به بیش از 1000 شبکه تلویزیونی دسترسی خواهید داشت . این شبکه ها ترکی ، عربی ، فارسی و … میباشند . علاوه بر کانال تصویری به شبکه های رادیویی نیز دسترسی خواهید داشت . شاید بتوان نقطه تمایز این نرم افزار محبوب را با سایر نرم افزارها ، عدم افت کیفیت و قطع شدن هنگام ضعیف شدن قدرت سیگنال اینترنت باشد . این ویژگی فوق العاده ای محسوب میشود که بدون داشتن اینترنت قوی ، همچنان با کیفیت مطلوب به دیدن ادامه برنامه مشغول باشید .

دانلود اپلیکیشن GLWIZ برای آیفون

معرفی نرم افزار تلوبیون

با استفاده از نرم افزار تلوبیون میتوانید به تمامی شبکه های تلویزیونی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران دسترسی داشته باشید. این اپلیکیشن همچنین مجموعه ای از آرشیو برنامه های تلویزیونی را در خود دارد که میتواند در نوع خود سرگرم کننده و ویژه باشد. تلوبیون از طریق استورهای ایرانی قابل دانلود و نصب هست. البته این نرم افزار قابل استفاده از طریق مرورگر وب نیز هست.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت