لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کره جنوبی تحقیقات گسترده ای را پیرامون اپل شروع کرده است

کره جنوبی تحقیقات گسترده ای را پیرامون  اپل شروع کرده است
Phonearena امروز خبری را مبنی بر شروع تحقیقات از سمت شورای نظارت بر تجارت کره جنوبی در مورد شرکت اپل ، منتشر کرد . 
مشکلات شرکت اپل در کشورهای مختلف به اوج خود رسیده است و اینبار خبری مبنی بر تحقیقات دولت کره جنوبی پیرامون قراردادهای شرکت اپل با سرویس های ارتباط اجتماعی این کشور منتشر شده است . اپل پیش تر مشکلات زیادی را در کشور هند داشت . مردم کشور هند به طور میانگین توانایی صرف هزینه حدودی ۱۰۰ دلار برای گوشی های هوشمند را دارند و اپل قصد فروش محصولات دست دوم را در این کشور داشت تا هم این محصولات به فروش برسد و هم مردم کشور هند بتوانند گوشی ارزانتری را از اپل تهیه کنند . اما مقامات کشور هند از عملی کردن این تصمیم اپل خودداری کرد و تصمیم به تاسیس کارخانه ساخت تولید محصولات اپل در خاک این کشور گرفت .
مشکلات شرکت اپل با دولت های کشورهای مختلف فقط به هند و کره جنوبی ختم نمیشود و چند هفته پیش بود که اپل با مقامات دولت چین نیز دست و پنجه نرم میکرد . اتفاقاتی که در چین برای اپل افتاد بسیار بیشتر و بزرگتر از سایر کشورها بود ، طوری که مدیر این شرکت تکنولوژی مجبور به سفر به چین شد تا از نزدیک مشکلات را حل و فصل کند . یک قاضی در کشور چین ، رای به عدم اجازه فروش آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس داده است . البته با پیگیری های ژورنال استریت ، احتمالا این قائله برای اپل ختم به خیر شود و مجددا اجازه فروش به شرکت اپل داده شود . 
مقامات دولتی کشور کره جنوبی در مورد اعداد مختلف در قراردادهای یکسان سرویس های اجتماعی این کشور با اپل شروع به تحقیقات کرده است و هنوز هیچ نتیجه ای گزارش نشده است . همچنین هیچ نامی از این شرکت‌ها عنوان نشده‌ است .  برخی از بزرگترین اپراتورها در کشور کره‌جنوبی شرکت‌های +KT، LG U و SK Telecom هستند. اپل تا این لحظه به درخواست خبرگزاری‌ها برای شفاف کردن این ابهامات پاسخی نداده است . شاید تیم کوک باید به کشور کره جنوبی هم سفر کند تا از مشکلاتی که ممکن است در آینده رخ دهد ، جلوگیری کند .

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420