لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون ۷ در چه رنگ هایی به بازار ارائه خواهد شد

آیفون ۷ در چه رنگ هایی به بازار ارائه خواهد شد
تا به حال شایعات زیادی پیرامون رنگ بندی آیفون ۷ منتشر شده است . اولین باری که اخبار پیرامون این رنگ بندی به بیرون درز کرد ، حکایت از اضافه شدن رنگ صورتی به طیف رنگی آیفون ۷ داشت . پس از مدتی وب سایت Macotakara که معمولا اخبار موثقی را منتشر میکند ، اعلام کرد ، رنگ خاکستری آیفون ۷ حذف و به جای آن رنگ آبی پررنگ اضافه شده است . با منتشر شدن این خبر ، شایعه حضور رنگ صورتی در رنگ بندی آیفون ۷ رد شد .
اما اینبار همین وب سایت اعلام کرده است که رنگ خاکستری از طیف رنگ بندی حذف نخواهد شد و فقط کمی پررنگ تر خواهد شد . البته Macotakara اعلام کرده است که آیفون ۷ با رنگ بندی مشکی مانند اپل واچ نیز به طیف رنگ بندی آیفون ۷ اضافه خواهد شد . 
 
iphone7.jpg
 
این وب سایت خبر داده است که هویت افرادی که اخبار پیرامون رنگ های آیفون ۷ را منشتر کرده اند مشخص نمیباشد اما از روی آدرس آی پی هایشان ، مشخص است که در موقعیت مکانی نزدیک این شرکت میباشند . 
این سایت اخباری را نیز پیرامون دکمه آیفون ۷ منتشر کرده است . آن ها به این موضوع اشاره کرده اند که آیفون ۷ با دکمه فیزیکی غیرقابل حرکت همراه خواهد بود . چیزی شبیه به فورس تاچ مک بوک های جدید که بسیار هوشمند شده اند . وظیفه ریستارت کردن گوشی که در آن دکمه هوم نقش اصلی را دارد ، گویا قرار است به یک کدام از دکمه های صدا محول شود . 
این وب سایت به اپل واچ ۲ نیز اشاره کرده است که از حضور سنسورهای جداگانه برای این گجت پوشیدنی خبر میدهد . همچنین مقاومت این محصول در برابر آب و گردوغبار افزایش خواهد داشت . 
 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420