لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ثبت پتنت های جدید برای اپل پنسل

ثبت پتنت های جدید برای اپل پنسل
اپل در فکر توسعه قلم هوشمندش میباشد تا بتواند از آن علاوه بر تبلت حرفه ای اش ، در آیفون ها نیز از آن استفاده کند . طبق شایعات اگر اپل آیفون ۷ را در ۳ مدل مختلف منتشر کند ، حتما باید برای آیفون ۷ پرو از این ماژول بهره بگیرد . به تازگی این شرکت دو پتنت جدید برای اپل پنسل به ثبت رسانده است که استفاده از این قلم را بسیار کاربردی تر خواهد کرد . 
این پتنت ها در US Patent و Trademark Office به ثبت رسیده اند . پتنت جدید به ثبت رسیده از جذابیت های زیادی برخوردار است . وجود سنسورهای لمسی روی بدنه برای تشخیص قرار گرفتن انگشتان ، قطعا کارایی این قلم را افزایش خواهد داد . این سنسورها میتوانند محل قرار گرفتن انگشتان را تشخیص دهند . بدین ترتیب میتوان با اسکرول کردن روی بدنه اپل پنسل ، در صفحه نمایش اسکرول کرد . یا اینکه با فشار وارد کردن به بدنه اپل پنسل دقت ترسیم را بالا و یا پایین آورد . 
و اما پتنت دومی که توسط اپل به ثبت رسیده است ، قابلیت تشخیص دست کاربر میباشد . طی این پتنت ، اپل پنسل قادر خواهد بود تا به تشخیص اینکه آیفون و یا آیپد در کدام دست کاربر قرار دارد ، برسد و با توجه به آن ویژگی های خاصی را در اختیار کاربر قرار دهد . 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373