لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا چه عواقبی را برای اپل خواهد داشت ؟

خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا چه عواقبی را برای اپل خواهد داشت ؟
خبر خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا در روز پنجشنبه شوک بزرگی را برای بازارهای جهانی در پی داشته است . سهام شرکت اپل پس از این خبر ۲.۸ درصد سقوط داشته است . البته این سقوط در برابر سقوط سهام سایر شرکت ها بسیار کمتر بوده است . شرکت آمازون ۳.۲ و شرکت گوگل ۳.۹۵ درصد سقوط ارزش سهام در بازارهای جهانی داشته است . با توجه به ارسال کالا به سراسر دنیا توسط شرکت اپل نرخ برابری ارز از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است . خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا و کاهش ارزش نرخ پول های خارجی ، مشکلات زیادی را برای اپل در پی خواهد داشت . مشکلاتی که شاید هیچ گاه قابل جبران نباشد .
تا به حال اروپا تجربه خروج یک کشور از اتحادیه را نداشته است و این اولین بار است که مردم یک کشور در رفراندوم رای به خروج از اتحادیه را میدهند . هنوز این خروج ناگهانی تاثیر خود را بر روی بازار و فروش محصولات اپل در این کشور نگذاشته است و باید اپل منتظر تاثیر این رای عمومی در دراز مدت بر روی بازار باشد . تاثیر کوتاه مدت که شوک بزرگی را به این غول تکنولوژی وارد کرده است .
پس از خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا قطعا بسیاری از قواعد و قوانین بازار هم در این کشور عوض خواهد شد و از نو نوشته نگارش خواهد شد . قوانینی که شاید بر روند فروش اجناس خارجی تاثیر مستقیم بگذارد . حتی فروش اجناس این کشور به سایر کشورها نیز بسیار سخت تر خواهد شد . 
مقر اصلی شرکت اپل در قاره سبز در شهر کورک ایرلند واقع شده است . این شرکت نیز نمایندگانی را در کشور بریتانیا دائر کرده است . با این روند اپل مشکلات فراوانی را برای فروش و خدماتش در کشور بریتانیا خواهد داشت . پوند طی همین چند روز گذشته افت زیادی داشته است و کاهش ارزش پول یک کشور ، عدم توانایی مردم کشور را در خرید در پی خواهد داشت . اپل باید فکری برای تمامی ۳۹ نمایندگی اش در کشور بریتانیا بکند چرا که قطعا فروشش کاهش خواهد داشت . 
شاید تنها سودی که شرکت های بزرگ میتوانند از این کاهش ارزش پول یک کشور ببرند ، استخدام نیروی ارزان باشد .
” این اتفاق ها بسیار آشناست “
 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373