لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون 7 تقلبی وارد بازار شد

آیفون 7 تقلبی وارد بازار شد

آیفون ۷ :

چینی ها اینبار در کپی برداری و تقلب از خود محصول هم جلو زدند و هنوز محصول اصلی اپل وارد بازار نشده است ، نسخه کپی آن را وارد بازار کردند . چین کشوری میباشد که علاوه بر داشتن محصولات با کیفیتی مانند اپل ، محصولات فوق العاده بی کیفیت و درجه ۳ را نیز دارا میباشد و بسیاری از این تولید کنندگان سودهای خوبی به جیب میزنند و اینبار ابتکار جالبی را یکی از این تولید کنندگان به کار بسته است . 
همین هفته پیش بود که یکی از شرکت های چینی که حتی وجود خارجی هم نداشت ( طبق تحقیقات وال استریت ژورنال ) ازفروش آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس در یکی از شهرهای این کشور جلوگیری کرده بود و میخواست با همین روند از فروش آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس نیز جلوگیری کند و موجب ضرر شرکت اپل شود . حال در اقدامی عجیب یک تولید کننده چینی با توجه به اخبار درز کرده گوشی تقلبی آیفون ۷ را با مازول دوربین دوگانه روانه بازار کرد . 
 
iPhone-Fake.jpg
 
همان طور که مشاهده میکنید این آیفون تقلبی در رنگ رزگلد و بدون داشتن مدار آنتن در پشت و با داشتن 2 دوربین به بازار عرضه شده است . البته جالب است بدانید که در پشت این آیفون به جای واژه اصلی که در پشت آیفون ها واقعی درج شده Designed by apple in California Assembled in China نوشته شده است : طراحی در تایوان و ساخته شده در کشور چین . 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373