لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اخبار جدید در مورد آیفون 7 از تغییرات ظاهری در بخش جلویی میگویند

اخبار جدید در مورد آیفون 7 از تغییرات ظاهری در بخش جلویی میگویند

گزارش تازه منتشر شده ، حکایت از تغییرات جزئی در صفحه نمایش و قسمت جلویی آیفون ۷ دارد :

وبلاگ ژاپنی ” مک اوکاتارا ” خبر جدیدی را امروز منتشر کرد . خبری که بر خلاف اخبار گذشته که بیشتر پیرامون حذف جک 3.5 میلی متری بود ، اینبار در مورد ظاهر جلویی آیفون 7 میباشد . این وبلاگ مدعی شده است که اسپیکر آیفون (جایی که صدای مخاطب در حین مکالمه می آید) کمی از اطراف بزرگتر شده است و همچنین جای سنسورها و سنسور پراکسی ، عوض شده است . این اخبار آنقدر مهم و موثق میباشد که بسیاری از تولید کنندگان لوازم جانبی آیفون ، دست از تولید کشیده اند و منتظر خبر نهایی هستند . 
در این گزارش همچنین به مکان جدید سنسور مربوط به تنظیم هوشمند نور صفحه نمایش اشاره شده است . این سنسور که پیش تر در سمت چپ اسپیکر قرار داشت ، حال به سمت راست منتقل شده است . این وبلاگ ژاپنی فقط به ذکر همین موارد جزئی اکتفا کرده است . همین دو مورد برای باز طراحی کلیه لوازم جانبی شرکت های چینی کافی است . بسیاری از این شرکت ها دست از کار کشیده اند . 
دیروز خبری در همین رابطه توسط وال استریت ژورنال منتشر کردیم که با این خبر جدید در تناقض نیست . آن ها به تمامی شایعاتی که در مورد آیفون ۷ بود خاتمه دادند و گزارش کردند که بزرگترین تغییر ظاهری آیفون ۷ حذف پورت 3.5 میلی متری میباشد . البته در این گزارش به این موضوع نیز اشاره شده بود که کلیه تغییراتی که در شایعات به آن ها اشاره شده است در سال 2017 رخ خواهد داد . خبری که شاید برای خیلی ها جالب باشد ، عدم نام گذاری آیفون بعدی به نام آیفون 7 میباشد . احتمال این امر نیز بسیار زیاد میباشد . گویا اپل به بازطراحی کلی آیفون طی 3 سال روی آورده است و میخواهد اولین اقدامش را در مورد آیفون بعدی که در اوایل پاییز منتشر میشود ، انجام دهد . 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420