لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

!!! آیفون 7 ، نام محصول جدید اپل نیست !!!

!!! آیفون 7 ، نام محصول جدید اپل نیست !!!
طبق اخبار زیادی که طی روزها و حتی ماه های گذشته منتشر شده است ، محصول بعدی اپل که در سپتامبر 2016 معرفی خواهد شد ، آیفون ۷ میباشد . گفته میشود که این مدل از آیفون نیز دارای دو اندازه 4.7 اینچی و 5.5 اینچی خواهد بود . وال استریت ژورنال نیز در مورد ظاهر آیفون خبری را منتشر کرده است مبنی بر اینکه ، ظاهری آیفون بعدی فقط در حد حذف شدن جک 3.5 میلی متری خواهد بود و نباید تا سال 2017 انتظار ارائه آیفونی با شکل و شمال دیگر را داشته باشیم . اما سایت خبری  Venture Beat امروز خبر ” آیفون بعدی ملقب به آیفون 7 نخواهد بود ” را منتشر کرد . آن ها به این موضوع اشاره کرده اند که اپل میخواهد نام محصول بعدی اش را آیفون ۷ نگذارد و این نام را برای سال 2017 نگه خواهد داشت .
با توجه به گزارش وال استریت و عدم تغییر ظاهری ، اپل میخواهد نام آیفون ۷ را برای محصولاتش در سال 2017 نگه دارد . گفته میشود سال 2017 جشن تولید 10 سالگی آیفون خواهد بود . بدین منظور اپل برنامه های زیادی را برای آن سال برنامه ریزی کرده است . گفته میشود ، آیفونی که امسال و در سپتامبر 2016 معرفی خواهد شد ، از خانواده آیفون 6 خواهد بود . 
این خبر با اینکه در حد یک شایعه میباشد ، اما بسیار منطقی به نظر میرسد . همه چیز برای ارائه آیفون ۷ در سال 2017 مهیا میباشد و هر خبری که تا الان به بیرون درز کرده است ، تداعی کننده یک آیفون با ظاهری شبیه به آیفون 6 میباشد . احتمال اینکه اپل آیفون بعدی را از خانواده آیفون 6 معرفی کند ، بسیار زیاد میباشد . 
اپل پیش تر در خبری عنوان کرده بود که آیفون ها وارد چرخه ۳ ساله شده اند و مثل قبل ، چرخه تغییرات اساسی آن ها رو ساله نمیباشد . باید منتظر این پرچم دار پرسروصدای آینده اپل باشیم . 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373