لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

وال استریت ژورنال قائله آیفون ۷ را تمام کرد و نظر نهایی را داد

وال استریت ژورنال قائله آیفون ۷ را تمام کرد و نظر نهایی را داد

آیفون ۷ اپل :

شایعات همیشه پیرامون آیفون ۷ اپل زیاد بوده است . از شایعه صفحه نمایش خمیده تا خبر حذف پورت 3.5 میلی متری و همچنین شارژ بی سیم این روزها زیاد به گوش میرسد . البته اپل سنت دیرینه ای دارد که در این ۱۰ سالی که از تولید محصولات وموبایلی آن میگذرد همیشه پایبند به آن بوده است . تغییر کلی ظاهر آیفون که هر دو سال در شرکت اپل رخ میدهد ، سنتی بوده است که کاربران به آن عادت کرده اند . اپل در زمان رونمایی از آیفون 7 ، دو سال میشود که ظاهر آن را تغییر نداده است و امسال و در سپتامبر 2016 نوبت این سنت دیرینه اش میرسد . این سنت ، دامنه زیادی به این شایعات زده است . اما وال استریت ژورنال ، اخبار موثق دیگری را بیان میکند . 
وال استریت گزارش کرده است که اپل دست به سنت شکنی زده است و میخواهد آیفون 7 را با ظاهری شبیه به دو نسل گذشته اش روانه بازار بکند . البته در این گزارش به حذف پورت 3.5 میلی متری هم اشاره شده است . این گزارش ، پایانی بر تمامی شایعات پیرامون ظاهری آیفون بوده است . همچنین آیفون ۷ با دو اندازه 4.7 اینچی و 5.5 اینچی ، اندازه ای شبیه به پدر و پدربزرگ خود خواهد داشت . در این گزارش بیان شده است که بسیاری از تعییرات کلی که در شایعات به گوش میرسد ، از برنامه های آینده اپل در سال 2017 میباشد . 
استفاده از نمایشگر OLED خمیده در طرفین گوشی آیفون در سال آینده محقق خواهد شد . همچنین وال استریت به تلاش های زیاد جانی آیو برای حذف دکمه Home از آیفون در سال های اخیر اشاره کرد و گزارش کرده است : یکی از آرزوهای دیرین جانی آیو تولید آیفون یکپارچه ی شیشه ای میباشد . اپل نیز برای حذف دکمه اصلی آیفون و یکپارچه گی آن با صفحه نمایش برنامه های زیادی را دارد . با آمدن سال 2017 دقیقا ۱۰ سالی از ارائه اولین آیفون و معرفی آن توسط استیو جابز فقید میگذرد و همه انتظار رونمایی از تمامی این امکانات توسط اپل در آن سال را دارند .
بنابراین در وضعیت ظاهری آیفون ۷ فقط باید انتظار حذف پورت 3.5 میلی متری را بکشیم . حذفی که اپل را به تولید گوشی های ضد آب بسیاری نزدیک میکند . البته با حذف این پورت از نازک تر شدن آیفون هم نباید فراموش کنیم . 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420