لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پس از سابقه بد سامسونگ در تولید چیپست ، آیا باز هم اپل از چیست های این شرکت استفاده خواهد کرد ؟

پس از سابقه بد سامسونگ در تولید چیپست ، آیا باز هم اپل از چیست های این شرکت استفاده خواهد کرد ؟
در اوایل تولید آیفون ۶ اس ، شاهد حضور دو نوع چیپست بودیم . چیپست هایی که ساخته شرکت سامسونگ بود و مصرف باتری بیشتری داشت . چیپست هایی که ساخته شرکت TSMC بود که علاوه بر مصرف کمتر باطری نسبت به محصول شرکت سامسونگ ، گوشی نیز کمتر داغ میشد .
همین امر باعث هجوم خریداران به سمت آیفون های مجهز به چیپست شرکت TSMC شد و بسیاری از گوشی هایی که توسط محصول سامسونگ ، تولید شده بودند ، به کارخانه برگشت داده شد . سامسونگ باز هم دست به تولید چیپست های جدید زده است و میخواهد در تولید آیفون 7 نیز حضور پررنگی داشته باشد . عقد قرارداد با شرکتی مثل اپل ، معامله پرسودی میباشد که سامسونگ نمیتواند قید آن را بزند و از دور رقابت کنار برود حتی اگر در گذشته نچندان دور ، شکست سنگینی خورده باشد . چیپست جدید سامسونگ دو ویژگی بارز دارد : 
۱ . مصرف باتری تا ۳۰٪ کاهش میابد .
۲ . فضا برای نازک تر شدن گوشی باز میشود . 
طبق گزارشی که وب سایت CnBeta منتشر کرده است ، سامسونگ تولید چیپست هایی را راه انداری کرده است که روی FoWLP میباشد . تکنولوژی که کمک زیادی به باتری آیفون میکند و 0.3 میلی متر آیفون را نازک تر خواهد کرد . اما سوالی که ذهن کاربران اپل را مشغول کرده است این میباشد که ، آیا اپل پس از تجربه بدی که در استفاده از چیپست های سامسونگ دارد ، باز هم از محصولات این شرکت استفاده خواهد کرد ؟ 
اپل با این نوع چیپست به آرزوی دیرین خود مبنی بر نازک تر شدن آیفون خواهد رسید . خبر خوبی هم که در پایان این گزارش میتوان به آن اشاره کرد ، حضور قدرتمند شرکت TSMC در ساخت چیپست های FoWLP میباشد . رقابت برای تولید  قطعات پرچم دار آینده اپل ، همچنان نزدیک است . 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373