لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بالاخره نسل مک بوک های درایو دار پایان یافت

بالاخره نسل مک بوک های درایو دار پایان یافت
اپل قصد دارد تا پایان سال 2016 مک بوک هایی که از صفحه نمایش رتینا استفاده نمی کنند و درایو نوری برای خواندن دی وی دی دارند را از لیست تولیدات خود حذف کند . بسیاری از اپل استورها ، موجودی مک بوک های غیر رتینایشان به پایان رسیده است و نمیتوانند نیاز مشتری را پاسخ دهند . آن ها بیان کرده اند که قرار نیست از سری مک بوک های قدیمی موجود کنند و اپل قصد توقف تولید آن ها را دارد . این اقدام اپل استارت بزرگی برای رونمایی از مک بوک های جدیدش میباشد . مک بوک هایی که علاوه بر نازک تر شدن ، تغییر ظاهری فوق العاده زیبایی داشته است . 
البته هنوز بسیاری از اپل استورها ، این مک بوک ها را موجود دارند . آخرین نسل این مک بوک ها که در ایران با قیمت حدودی 3.400.000 تومان به فروش میرسید ، Macbook MD 101 بود . آخرین به روز رسانی این مک بوک ها مربوط به سال 2015 بود که نسل جدید سی پی یو های نسل پنجم بر روی آن ها مورد استفاده قرار گرفت . دلیل استقبال کم نظیر مشتریان اپل از این نوع مک بوک ها ، داشتن درایو نوری میباشد . در مک بوک های جدید ، خبری از درایو نوری نیست و برای خواندن دی وی دی ها ، باید درایو اکسترنال تهیه کنید . 
از تغییرات احتمالی که ممکن است در مک بوک های نسل آینده اپل رخ دهد ، حضور OLED به جای دکمه های موسوم به FN در بالای صفحه کلید میباشد . باید تا پاییز و کنفرانس پیش رو منتظر باشیم .

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373