لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بهترین و بدترین برند سال ۲۰۱۳

بهترین و بدترین برند سال ۲۰۱۳

برای چهارمین سال اپل بالاترین جایگاه را در بین “بهترین و بدترین برند سال ۲۰۱۳ “به خود اختصاص داد. 

اما چرا؟

به نقل از کمپانی اپل در این رتبه بندی ۸ عامل از جمله : بررسی ، طراحی، کیبورد، touch pad (صفحه لمسی)، صفحه نمایش و صدا،ارزش و انتخاب، نرم افزار و پشتیبانی فنی مورد قضاوت قرار گرفت.

2013BestWorstNotebook_01_apple_1.jpg

بررسی (۲۰/۲۰)

یکی از مواردی که اپل در آن امتیاز کامل را کسب کرد این بخش بود زیرا برتری های خود را در سال جاری نیز حفظ کرده است. بالاترین رتبه لب تاپ در سال ۲۰۱۲، مک بوک پرو ۱۵ اینچ با صفحه نمایش رتینا بود. یک صفحه نمایش پیشگامانه، عملکرد عالی، عمر باطری طولانی و طراحی بسیار ظریف.

طراحی (۱۴/۱۵)

اولین بار در سال ۲۰۰۶ مدل مک بوک پرو و پس از آن مک بوک ایر در سال ۲۰۰۸( که تحولی در این صنعت بود) طراحی و تولید شدپس از آن ساخت دو مدل ۱۳ و ۱۵ اینچ مک بوک پرو رتینا (صفحه نمایشی با قابلیت شبکیه چشم) با ظرافت قابل ملاحظه و وضوح عالی آغاز شد. و در انتها در فرایند طراحی ما دوست داریم محصولات اپل را با کمی رنگ مشکی آمیخته کنیم مانند ipod nano.

کیبورد و تاچ پد (۱۵/۱۵)

اپل در عین سادگی بهترین صفحه کلید و تاچ پد را ارائه می دهد. کیبورد مک بوک ایر ۱۳ اینچ و همچنین مدل ۱۵ اینچ مک بوک پرو رتینا بسیار عالی و حرفه ای است. عکس العمل فنری و قابل ارتجاع، دارای نور بک لایت (نور پشت صفحه کلید) یکسان و… دقیقأ همان چیزی است که یک صفحه کیبورد عالی را می سازد. همچنین ترک پد های اپل به دلیل سایز بالا و سطح عملیاتی وسیع قابل تحسین اند. واژه “بیعیب و نقص” فقط یکی از تمجید ها برای ترک پد مک بوک است.

پشتیبانی فنی (۱۳/۱۵)

اپل جایگاه دوم از نظر پشتیبانی فنی را به خود اختصاص داد. استقبال و قدردانی از سرویس وب لاین اکسپرس اپل ، کارکنان پاسخگو به تلفن که در مدت زمان معقولی پرسش ها را پاسخ می دهند.

صفجه نمایش و صدا (۹/۱۰)

اپل توانست در سال گذشنه بر روی دو نوت بوک خود صفحه نمایش رتینا قرار دهد. هر دو مدل ۱۳ و ۱۵ اینچ مک بوک پرو ویژگی بالای وضوح صفحه نمایش را شامل هستند. همه از لب تاپ های اپل با قابلیت صفحه نمایش درخشان و زاویه دید وسیع لذت می برند. حتی از مک بوک ایر غیر رتینا.

ارزش و انتخاب (۵/۱۰)

تنها مکانی که امتیاز اپل سقوط کرد این بخش بود که دلیل اصلی آن قیمت بالا و محدودیت در انتخاب برشمرده شد و این بدان علت است که اپل همچنان به تجسم بهترین بهترین ها می اندیشد. اگر چه این انتخاب اپل است که هنوز هم به دو خط اصلی محدود باشد. این کمپانی دو مک بوک جدید با صفحه نمایش رتینا به محصولات خود اضافه کرد. ارزانترین سیستم اپل تاشو مدل ایر ۱۱ اینچ است که از ۹۹۹دلار و مقرون به صرفه ترین مدل صفحه نمایش رتینا از ۱۴۹۹ دلار شروع می شود. محصولات اپل در همه جا از طریق app storeها و همچنین سایت Newegg.com قابل دسترس هستند و ارتقاء و تنظیمات از طریق سایت رسمی اپل انجام می پذیرد.

نوآوری (۸/۱۰)

قسمت جلویی مک بوک ایر، صفحه نمایش رتینا با وضوح بالا، پورت تاندر بولت و…  همگی از نوآوری های اپل هستند اما هنوز هم کمبود لوازم جانبی با سرعت بالا وجود دارد و می توان از مزیت های این پورت بهره گرفت.

نرم افزار (۵/۵)

سیستم عامل شیر کوهی که یک سری ویژگی های مفید در آن اضافه شده است مانند Notification center , Missioncontrol و iMassage که اجازه می دهد با هر دیوایس اپل مانند آیفون، آیپد، آیپاد تاچ ارتباط برقرار کنید و از اپلیکیشن های داخلی برای به اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی فیس بوک، توییتر، فلیکر و… استفاده کنید. همچنین وجود Gatekeeper شما را از ورود نرم افزار های مخرب و تهدیدات امنیتی دیگر امن نگه می دارد.

 

رتبه بندی کمپانی ها:

کمپانی

مجموع امتیازات کسب شده

     رتبه اخذ شده 

Apple

          89

       1

Lenovo

          81

       2

Asus

          72

       3

Hp

          71

       4

samsung

          69

       5

sony

          67

       6

Dell

          65

       7

Acer

          62

       8

Toshiba

          56

       9

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373