لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فروش باورنکردنی آیفون SE

فروش باورنکردنی آیفون SE
بازار با کمبود آیفون SE مواجه شده است . بسیاری از کاربران که قصد خرید آیفون 4 اینچی اپل را دارند و به وب سایت رسمی این شرکت مراجعه کرده اند ، با کمبود حافظه و کمبود رنگ مواجه شده اند . حتی بسیاری از افرادی که موفق به ثبت سفارش شده اند ، پس از گذشت ۲ هفته هنوز سفارششان را دریافت نکرده اند . 
آمار و ارقام حکایت از فروش فوق العاده آیفون SE دارند ، طوری که اپل شگفت زده شده است . شاید به همین دلیل میباشد که اپل عدد خیره کننده ۷۸ میلیون دستگاه آیفون ۷ را سفارش داده است . 
بسیاری از شرکت های تولید کننده گوشی های تلفن همراه ،‌ تولید گوشی با صفحه نمایش ۴ اینچی را از رده خارج کرده اند ، اما اپل با فروش بی نظیر پرچم دار ۴ اینچی هایش ، تمام معادلات را بر هم زد . آیفون SE با ۴ رنگ به فروش میرسد که رنگ رزگلد ، جدیدترین آن ها میباشد . اما همچنان بسیاری از مشتریان از رنگ خاکستری و نقره ای آن استقبال میکنند ، طوری که آیفون SE با حجم 16 گیگ از ۵ اپل استور ، فقط یکی از آن ها در منهتن موجود دارد . 
 
آیفون SE
 
 
در حال حاضر فصل تابستان میباشد و بسیاری از گردشگران به آمریکا رفته اند و یکی از علایق آن ها خرید از اپل استور میباشد . آیفون هایی که باید برای گردشگران به صورت آنلاک ارائه شود ، اما اپل قادر به تحویل آنی آن ها نمیباشد . با وجود تبلیغ گسترده ای که این آیفون SE برای اپل داشته است ، اما عدم موجودی ضد تبلیغ میباشد . 
 
 
 
 
 
 
 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373