لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فروش آیفون در چین متوقف شد !!!

فروش آیفون در چین متوقف شد !!!
دفتر حفظ حقوق معنوی پکن ، از فروش آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس در چین جلوگیری کرد . این دفتر دلیل جلوگیری از فروش محصولات را نقض پتنت ثبت شده برای محصول Baili 100C ، توسط اپل بیان کرد . به نظر میرسد با این وضعیت پیش آمده اپل در صدد توقف فروش آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس در را این شهر دارد . البته این شرکت میخواهد تا دعاوی را به محکمه های بلند پایه تر ببرد و از ضرری که متحمل شده است ، جلوگیری کند و احتمالا جلوی عدم فروش آن را در سایر شهرهای چین بگیرد .
بر اساس گزارشی که دفتر حفظ حقوق معنوی چین منتشر کرده است ، دلیل توقف فروش آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس در چین ، شباهت ظاهری بیش از اندازه آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس به گوشی هوشمند 100C که از محصولات شرکت Baili میباشد ، عنوان کرده است . 
این مشکل به وجود آمده فعلا فقط در شهر پکن میباشد ، اما با توجه به اینکه این شهر پایتخت چین میباشد ، احتمال ممنوع شدن فروش آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس در سایر شهرها بسیار زیاد است . در حال حاضر شهر پکن ۲۱ میلیون نفر جمعیت دارد . طی چند ماه گذشته ، اپل با مشکلات زیادی در کشور چین روبرو شده است . بزرگترین مشکل این شرکت در چین ، از دست دادن نام تجاری منحصر آیفون میباشد . یک شرکت چینی دیگر نیز در این کشور میتواند از نام آیفون برای فروش محصولاتش استفاده کند . گویا سفر تیم کوک به چین برای بهتر کردن روابط بی نتیجه مانده است و اپل باید برای بزرگترین جامعه فروش محصولاتش ، فکری دیگری را بردارد . در زیر میتوانید این دو محصول را در کنار یکدیگر ببینید . 
 
iphone-6--vs-baili.jpg

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420