لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا آیفون ۷ به دوربین دوگانه مجهز نخواهد بود ؟

آیا آیفون ۷ به دوربین دوگانه مجهز نخواهد بود ؟
دوربین دوگانه آیفون ۷ : 
طی روزهای اخیر یکی از کارمندان شرکت فاکسکان خبر از منتفی شدن دوربین دوگانه آیفون ۷ داد . از آنجایی که این فرد در شرکت فاکسکان مشغول فعالیت میباشد و شرکت فاکسکان یکی از تولید کنندگان اصلی آیفون ۷ میباشد ، بسیاری از کارشناسان نیز ، ادعای وی را قبول کرده و اخبار حذف ماژول دوربین دوگانه به دلیل مشکلات فنی به تمامی خبرگزاری ها مخابره شد .
اما اینبار یک شرکت نزدیک به فاکسکان ادعای این کارمند را رد کرده و بیان کرده است که آیفون های ۷ پلاس از دوربین های دوگانه بهره خواهند برد و هیچ توقفی در روال توبید دوربین دوگانه رخ نداده است . همچنین Dali که از تولید کننده گان دوربین های دوگانه آیفون ۷ پلاس میباشد نیز اذعان داشته است که هیچ توقفی در ساخت دوربین ها رخ نداده است . 
 
آیفون ۷ اپل
 
با توجه به این خبر موثق ، باید بیان کنیم که اخباری که از سمت کارمند شرکت فاکسکان منتشر شده بود ، یک اشتباه بوده و اپل همچنان قصد معرفی آیفون ۷ پلاس با دوربین های دوگانه اش را دارد . در این بازار رقابتی شدیدی که بین اپل و سایر اندرویدی ها ایجاد شده است ، حذف این ویژگی بسیار دور به نظر میرسد زیرا تمامی رقبا ، پرچم داری را با دوربین های دوگانه معرفی کرده اند . هواوی پی ۹ و وی ۸ و همچنین ال جی ۵ به این ماژول مجهز گشته اند و گفته میشود که سامسونگ گلکسی نوت ۷ هم به این ماژول مجهز خواهد بود . باید تا اوایل پاییز برای رونمایی از این آیفون پر سروصدا صبر کرد . 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373