لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا آیفون ۷ دکمه هوم خواهد داشت ؟

آیا آیفون ۷ دکمه هوم خواهد داشت ؟
ارائه آی او اس ۱۰ ، مکینتاش با نسخه جدید ، سیستم عامل جدید اپل تی وی و واچ او اس ، هیچ کدام نتوانستند اخبار پررنگ آیفون ۷ را کم رنگ کنند و روی شایعات پیرامون آن تاثیر بگذارند . باز هم آیفون ۷ با عکس هایی که از آن در جامعه مجازی و دنیای تکنولوژی میچرخد ، خبر ساز شد و این بار دکمه هوم آن مورد بررسی قرار گرفته است . 
تصاویر جدیدی از پرچم دار آینده اپل منتشر شده است که بر خلاف اخبار گذشته که مبنی بر حذف دکمه هوم و یکپارچه سازی آن با تمام صفحه بود ، اینبار حکایت از یکسان سازی دکمه هوم با سطح صفحه نمایش دارد . یعنی دیگر نیاز به فشار دادن دکمه هوم برای بازگشت و یا باز شدن صفحه نمایش نخواهید داشت و فقط کافی است آن را لمس کنید . 
اپل با ارائه این نوع دکمه هوم ، دو هدف را دنبال خواهد کرد . ۱: بیشترین خرابی گزارش شده از سمت کاربران مربوط به دکمه هوم به دلیل کارایی بالا ، بود . با طراحی جدید ، ضعف بزرگ آیفون کاملا برطرف خواهد شد . ۲:‌دومین هدف اپل حذف دکمه هوم میباشد . اپل با این عملکرد ، به هدفش که حذف این دکمه پردردسر میباشد بسیار نزدیک خواهد شد . 
البته باید در نظر داشت که این مورد نیز مانند سایر موارد در حد شایعه میباشد و باید تا پاییز ۲۰۱۶ منتظر ارائه آیفون ۷ بود .
 
دکمه هوم آیفون ۷

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420