لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تلگرام آپدیت شد | چه ویژگی های جدیدی اضافه شده است

تلگرام آپدیت شد | چه ویژگی های جدیدی اضافه شده است
نرم افزار محبوب تلگرام همچنان در حال آپدیت دادن میباشد و چند ساعت پیش آخرین آپدیتش را ارائه داد . نسخه ۳.۱۰ آخرین ورژن این نرم افزار فراگیر میباشد . بسیاری از کاربران ایرانی که دارای گوشی هوشمند میباشند ، این نرم افزار را روی گوشی هایشان نصب کرده اند . تلگرام چه ویژگی های جدیدی را خواهد داشت ؟ 

امکان بزرگنمایی فایل های گیف :‌

فایل های گیف این روزها بسیار در حال گسترش هستند . این فایل ها مزایای زیادی را نسبت به فیلم دارد . اما تنها مشکلشان اجرای آن ها در قالب و اندازه کوچک بود . با آپدیت جدید قادر خواهید بود تا این فایل ها را در حالت بزرگ تر اجرا کنید و از این فایل ها لذت ببرید . فایل های گیف در قالب تمام صفحه اجرا خواهد شد . 

Draft شدن پیام ها : 

اگر یک پیام را نصفه رها کنید ، دیگر پیام پاک نخواهد شد و پیام همچنان باقی خواهد ماند و برای نمایش آن به صورت قرمز رنگ نمایش داده خواهد شد . از برتری های دیگر این ویژگی میتوان به یکسان سازی همه پلتفرم ها اشاره کرد . یعنی اگر در ویندوز یک فایل را نصفه و نیمه رها میکنید ، میتوانید ادامه تایپ را در آیفون انجام دهید . 
 
تلگرام در آیفون و آیپد اپل

شمارنده پیام های خوانده نشده : 

پیش از این اگر در حال خواندن پیام های یک فرد بودید و آن فرد پیغام جدید ارسال کند ، یک فلش کوچک به شما نمایش داده میشد تا با لمس آن به آخرین پیام دسترسی پیدا کنید . اما در این ورژن علاوه بر وجود این فلش ، تعداد پیام ها هم نمایش داده خواهد شد . 
 
تلگرام در آیفون و آیپد اپل

تصویر در تصویر : 

یکی از ویژگی های جذاب این ورژن ، اضافه شدن قابلیت تصویر در تصویر میباشد . اگر یک فایل یوتوب و یا Vimeo را در حال اجرا داشته باشید ، میتوانید اجرای این فایل ها را در  یک گوشه از آیفون داشته باشید و به تایپ و خواندن مطالب دیگر بپردازید . 

عکس پروفایل گروه ها :

پیش از این چنانچه عکس گروه را تغییر میدادید ، عکس های قبلی از بین میرفت و فقط میتوانستید عکس جدید را ببینید . اما در ورژن جدید ، عکس های قدیمی نیز مانند سایر مخاطبین ذخیره میشود . 
 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420