لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کنفرانس WWDC 2016 – قسمت چهارم – iOS 10

کنفرانس WWDC 2016 – قسمت چهارم – iOS 10
حالا نوبت به ارائه آی او اس ۱۰ میرسد . 
 
1_copy_copy.jpg
 
آی او اس ۱۰ بزرگترین نسخه به همراه بیشترین امکانات است . بهترین تجربه کاربری را با iOS10 تجربه خواهید کرد . صفحه قفل iOS از نو طراحی شده است. نحوه‌ی نمایش اعلانیه‌ها نیز تغییر کرده است و از فناوری 3D Touch نیز در آن استفاده شده است. 
 
iOS10-2.jpg
 
میتوانید با بلند کردن گوشی آیفون ۶ اس ، قفل آن را باز کنید . برای اجرای دوربین در صفحه نمایش لاک ، کافی است دستتان را از سمت راست بکشید تا دوربین فعال شود . همچنین در صفحه نمایش قفل ، به اعلانیه ها میتوانید با استفاده از فناوری 3D Touch پاسخ دهید . 
 
iOS10-3.jpg
 
iOs10-4.jpg
 
نرم افزار دوربین و ویجت‌ها نیز زیباتر شده‌اند . 3D تاچ قابلیت های بسیاری را یافته است و از استفاده کسل کننده آن راحت خواهید شد . 
 
iOs10-5_copy.jpg
 
iOS10-7.jpg
 
سیری در اختیار توسعه دهندگان قرار می‌گیرد تا از‌آن استفاده کنند . حالا مثلا می‌توانید به سیری بگوید که پیغامی در WeChat ارسال کند . اپلیکیشن های WhatsApp, WeChat, Ridebooking, Uber, Lyft و Didi از سیری حمایت میکنند . سیری حال از CarPlay نیز پشتیبانی میکند و میتوانید بدون پرت شدن حواس ، حین رانندگی از استفاده از آیفونتان لذت ببرید . ما در آی او اس ۱۰ به دلیل استفاده زیاد مردم از دوربین و ثبت لحظات ناب زندگیشان توسط لنز دوربین آیفون ، به بهبود آن پرداخته ایم . اولین مورد قابلیت تشخیص چهره میباشد که به آن اضافه شده است . اینگونه تصاویر بهتر دسته بندی میشوند . 
 
iOS10-9.jpg
 
iOS10-10.jpg
 
بدین ترکیب نرم افزار Photos شبیه نرم افزار گوگل شده است و دسته بندی به صورت اشخاص و یا اشیا صورت میپذیرد . هوش مصنوعی نیز در نرم افزار تصاویر به کار گرفته میشود . بدین ترتیب هوش مصنوعی بصورت محلی ذخیره می‌شود و اطاعات کاربر به بیرون درز نمی‌کند . 
 
iOS10-11.jpg
 
یک تب جدید در قسمت پایین اپلیکیشن photos اضافه شده است که Memories نام دارد و هایلایت‌های مردم را به کاربر نشان می‌دهد. تصاویر بر روی نقشه نیز نشان داده می‌شوند تا بتوانید تصاویر مربوط به یک موقعیت خاص را مشاهده کنید. 
 
 
iOS10-12.jpg
 
iOS10-13.jpg
 
 
اپلیکیشن نقشه نیز بروز شده است و امکانات جذابی به آن اضافه شده است . مسیر یابی و اطلاعات ترافیکی را نیز در نقشه میتوانید ببینید . اپل مپ در اختیار توسعه دهندگان اپلیکیشن های غیر اپلی نیز قرار می‌گیرد تا بتوانند در اپلیکیشن‌های خود از آن استفاده کنند. 
 
iOS10-14.jpg
 
iOS10-15.jpg
 
نوبت به اپل موزیک رسید . این نرم افزار از نو بازسازی شده است . این نرم افزار ۱۵ میلیون نفر مشترک پولی دارد . 
 
iOS10-16.jpg
 
رابط کاربری همچنان همان گونه میباشد ولی کار کردن با آن ها بسیار ساده تر شده است . کتابخانه همچنان برای مرور موزیک برقرار است . بازده استریم موزیک نیز بهبود یافته است . در این لحظه Eddy برای صحبت کردن در مورد Apple News وارد صحنه میشود . Apple News نیز مجددا طراحی شده است . امکان مشترک شدن در همه اخبار نیز مهیا شده است . Craig به روی سن آمد تا در باره‌ی Number 8 و HomeKit صحبت کند . در همین راستا نرم افزار Home بر روی آیفون برای همکاری با HomeKit میباشد . این نرم افزار در کنترل سنتر نیز قرار خواهد گرفت . 
 
iOS10-18.jpg
 
 
 
حالا هوم کیت یک فریمور خالی نیست و ما میخواهیم به صورت کاملا جدی در خانه های هوشمند ، فعالیت کنیم . از طریق آن می‌توانید ابزارهای مختلف را تحت کنترل بگیرید . حتی میتوانید از طریق نرم افزار Home متوجه شوید که چه کسی پشت در منزلتان ایستاده است . اپل تی وی نیز از این اپلیکیشن حمایت خواهد کرد . بر روی WatchOS 3 نیز میتوانید این نرم افزار جذاب را برای کنترل همه جای منزل نصب کنید . ویژگی بعدی iOS 10 مربوط به قابلیت جلوگیری از پیغام‌های صوتی اسپم است که در ایران کاربرد چندانی نخواهد داشت . 
 
iOS10-19_copy_copy_copy.jpg
 
تغییرات دیگر در نرم افزار iMessage میباشد . ویدیوها از این به بعد در همان iMessage پخش خواهند شد و اموجی ها بزرگتر شده اند . حتی میتوانید اندازه فونت متون داخل اس ام اس ها را نیز کوچک و بزرگ کنید . کاربر می‌تواند برخی از کلمات را نیز هایلات کند و به عنوان موضوع مهم ارسال کند . کاربر می‌تواند شکلک‌های خود را نیز بر روی صفحه کشیده و ارسال کند . چیزی که شبیه به آن را در فیس بوک دیده بودیم . 
 
iOS10-20.jpg
 
 
iOS10-21.jpg
 
 
دیجیتال تاچ همان قابلیتی است که از طریق آن می‌توانید دستخط یا شکلک‌های مد نظر خود را کشیده و ارسال کنید . سرویس موزیک نیز با سرویس پیام رسان یکپارچه شده اند و میتوانید به راحتی موزیک را برای دوستانتان ارسال کنید . این نرم افزار در اختیار برنامه نویسان برای استفاده از آن در نرم افزارهایشان قرار خواهد گرفت . میتوانید هر نوع هدیه ای را درون این نرم افزار قرار دهید . حتی میتوانید برای دوستانتان پول ارسال کنید . حتی میتوانید نقاشی بکشید و برای دوستانتان ارسال کنید . حتی قادر هستید تا از طریق این نرم افزار غذا سفارش بدهید . DoorDash یک سرویس ارسال غذا در iMessage میباشد تا بتوانید از طریق آن غذا سفارش دهید . خبر خوبی که میتوان برای طرفداران آیپد داد ، اضافه شدن قابلیت SplitView به سافاری آیپد میباشد . 
 
1_copy_copy_copy.jpg
 
5_copy.jpg
 
2_copy_copy_copy.jpg
 
3_copy_copy.jpg
 
6_copy_copy.jpg
 
8_copy_copy.jpg
 
9_copy.jpg
 
10.jpg
 
11_copy.jpg
 
12.jpg
 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420