لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کنفرانس WWDC 2016 – قسمت سوم – macOS

کنفرانس WWDC 2016 – قسمت سوم – macOS

Craig Federighi به روی سن آمد تا در باره‌ی OSX بگوید . 

 

macOS1.jpg

 

پیش تر ما نام مکینتاش را OS X گذاشته بودیم . اما برای یکپارچه سازی اسامی محصولاتمان ، من بعد نام سیستم عامل مکینتاش را به macOS تغییر میدهیم . ۱۵ سال پیش ما این نام را برای سیستم عاملمان انتخاب کردیم . 

 

macOS2.jpg

 

مک او اس ها هر کدام برای خود نامی خواهند داشت و macOS جدید با نام Sierra نام گذاری شده است . حالا میتوانید قفل سیستم عامل مکینتاش را با اپل واچ باز کنید و بدین ترتیب ، ارتباط بین اپل واچ و مکینتاش شروع شده است . 

 

macOS3.jpg

 

قابلیت ویژه ی Universal Clipboard حالا به Sierra اضافه شده است . این قابلیتی میباشد که طی آن میتوانید هر آنچه در حافظه ذخیره میکنید در پلتفرم های مختلف در دسترس باشد . مثلا اگر متنی را در macOS  کپی کنید در آیفون یا اپل واچ نیز در دسترس خواهد بود . 

 

macOS4.jpg

 

کپی و پیست کردن بین مک و آیفون بسیار راحت تر شده است و دیگر برای انتقال متن ، نیازی به بردن متن به شبکه های اجتماعی و یا نوت ندارید . 

 

macOS5_copy.jpg

 

میزان اسناد ذخیره سازی در سیستم ابری اپل موسوم به iCloud به عدد ۱۰ میلیارد رسیده است . این نشان از موفقیت این پروژه عظیم میدهد .

 

macOS6_copy.jpg

ما ۳۰ سال است که یادگرفته ایم که اسناد و مدارک و همه چیز را روی دستکتاپ ذخیره کنیم و حالا وقت آن است یاد بگیریم که فضای ابری بسیار بهتر و بصرفه تر عمل خواهد کرد . دسکتاپ فقط بر روی کامپیوتر در دسترس خواهد بود ، اما فضای ابری در آیفون ، آیپد و هر جایی که اینترنت در دسترستان باشد ، در اختیارتان میباشد . با فضای ابری آیکلود فضای ذخیره سازی آیفون و مکینتاش را به هر اندازه که دوست دارید افزایش دهید . اپل پی در اینجا هم در دسترس خواهد بود و برای پرداخت نیاز به حمل و نقل مکینتاش نخواهید بود . 

 

macOS7.jpg

 

از طریق مرورگر سافاری قادر خواهید بود تا همه چیز را پرداخت کنید .

macOS7_copy.jpg

 

کورتانا فقط در ویندوز ۱۰ قرار ندارد و حالا در مکینتاش هم آمده است . سیری نرم افزاری میباشد که دقیقا کار کورتانا را انجام خواهد داد .

 

macOS8.jpg

 

آیکون مربوط به سیری در نوار بالای سیستم عامل macOS قرار می‌گیرد . 

 

macOS9.jpg

 

از طریق داک پایین صفحه نیز می‌توان به سیری دسترسی یافت . 

 

macOS10.jpg

 

مکینتاش همیشه حاضر به انجام دستورات است . کافی است تا روی سیری کلیک کنید تا صفحه دستورات باز شود و به کمترین زمان ممکن ، کارتان انجام شود . 

 

macOS11.jpg

 

از این به بعد از سیری بخواهید تا برایتان جک تعریف کند. گوگل ناو در کروم در سال ۲۰۱۴ ارائه شد، مایکروسافت کورتانا را در سال ۲۰۱۵ به ویندوز ۱۰ اضافه کرد و حالا در سال ۲۰۱۶ اپل سیری را به مک آورد . هر کاری که بخواهید ، سیری انجام میدهد . کافی است دستور دهید . حتی برای گوش دادن به موسیقی ، کافی است اسم موزیک را بیان کنید . سیری به اپل پی نیز دسترسی دارد . نسخه آزمایشی از Sierra نیز پاییز امسال ارائه می‌شود . 

حالا نوبت به iOS و معرفی سیستم عالم iOS 10 رسید. با ما در ادامه همراه باشید . 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420