لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کنفرانس WWDC 2016 – قسمت اول – Whatch OS3

کنفرانس WWDC 2016 – قسمت اول – Whatch OS3
در کنفرانس WWDC 2016 چه گذشت ؟ 
قبل از شروع کنفرانس ، همچنان شایعات پیرامون مواردی که در این جا مطرح خواهند شد ، بیان میشود و خیلی ها از رونمایی آی او اس ۱۰ سخن میگویند . این کنفرانس مخصوص توسعه دهندگان میباشد و ممکن است از جذابیت خاصی برای سایر مصرف کنندگان برخوردار نباشد . کنفرانس راس ساعت ۹.۳۰ به وقت تهران شروع شد و از همه حضار خواسته شد تا تمامی محصولات الکترونیک خود را خاموش کنند . کنفرانس با نمایش تصویر زیر شروع شد .
 
1_copy.jpg
 
  و مدیر عامل اپل ، اولین فردی بود که به روی سن رفت . وی از حادثه تروریستی در orlando سخن گفت و از همه حضار برای احترام به حادثه دیدگان این حمله تروریستی خواهش کرد تا ۱ دقیقه سکوت کنند . 
 
2_copy_copy.jpg
 
تیم کوک سخن خود را اینگونه آغاز کرد و از آمار و ارقام سخن گفت : ۱۳ میلیون توسعه دهنده در حال کار بر روی نرم افزارهای اپل هستند و در اینجا ۷۴ ملیت مختلف دور هم جمع شده اند . در کنفرانس امروز ۵ هزار نفر شرکت کرده اند که ۱۲۰ نفر آن ها زیر ۱۸ سال سن دارند . یک دختر بچه ۹ ساله نیز به عنوان کوچک ترین توسعه دهنده حضور دارد . بنده با وی به شخصه سخن گفته ام و اعتقاد دارم یکی از بزرگترین برنامه نویس های اپل خواهد شد . ۸ سال پیش در سال ۲۰۰۸ ما اپ استور را با ۸۰۰ نرم افزار شروع کردیم . این در حالی است که در حال حاضر بیش از ۲ میلیون نرم افزار روی اپ استور در اختیار کاربران قرار گرفته است . بیش از ۱۳۰ میلیارد بار از اپ استور دانلود داشته ایم و در این سال ها بیش از ۵۰ میلیارد دلار به توسعه دهندگان پرداخت کرده ایم . 
 
3_copy.jpg
 
در این لحظه کوین لینج برای معرفی Watch OS3 به روی سن آمد . 
 
4_copy.jpg
 
واچ او اس ۳ از سرعت خیره کننده ای برخوردار شده است ، طوری که با یک کلیک نرم افزار مورد نظر باز خواهد شد . این برترین ویژگی این او اس میباشد . دکمه کناری دچار تحول شده است و با لمس آن داک جدیدی را مشاهده خواهید کرد . در Watch OS 3 چنانچه دستتان را از پایین به سمت بالا بکشید ، عملمرد متفاوتی را خواهید دید و کنترلر کوچکی نمایش داده می‌شود تا به امکانات ساعت دسترسی داشته باشید . همه چیز ساده تر شده است و دسترسی به نرم افزار ها راحت تر شده است . از ویژگی های خیلی خاص و جدید ، اضافه شدن قابلیت ترسیم کلمات میباشد . میتوانید با کشیدن انگشت به روی صفحه کلمات مورد نظرتان را تایپ کنید . 
 
5.jpg
 
6_copy.jpg
 
کاربران تقاضای اضافه شدن حلقه Activity به واچ فیس بودن و در این او اس شما قادر خواهید بود تا یکی از این حلقه ها را بر روی واچ فیس داشته باشید . ساعت های زیادی نیز به اپل واچ اضافه شده است و برای هر سلیقه ای طراحی شده است . 
 
7.jpg
 
 
رابط کاربری Side Button به طور کامل تغییر پیدا کرده است و اپل واچ بسیار کاربردی تر خواهد شد . نسخه های جدید نرم افزارهای ریماندر و Find Friends در این او اس گنجانده شده است و زین پس کلیه نرم افزارهایی که توسط توسعه دهندگان طراحی میشوند ، قابلیت قرار گرفتن روی داک را دارند . همچنان میتوانید با کشیدن دست از بالا به پایین به اعلان ها دسترسی پیدا کنید . 
 
8.jpg
 
چنانچه دچار مشکل شدید ، فقط کافی است دکمه کنار اپل واچ را نگه دارید تا با فوریت ۹۱۱ تماس گرفته شود . همچنین پیغام کمک برای دوستانتان نیز ارسال خواهد شد .
 
9.jpg
 
شاید یکی از دلایل اصلی که مردم اپل واچ میخرند ، استفاده از نرم افزارهای سلامتی آن میباشد . یک نرم افزار جدید نیز برای سلامتی معرفی میکنیم . در حال حاضر اپل واچ یک مربی کامل میباشد و شما میتوانید موقعیت ورزشی خود را با اپل واچ به اشتراک بگذارید . حتی میتوانید میزان ضربان قلبتان را نیز به اشراک بگذارید . ما در Watch OS3 افرادی که از سلامتی کامل برخوردار نیستند را فراموش نکرده ایم و ویلچری ها هم میتوانند از اپل واچ استفاده کنند . مثلا چنانچه به افراد سالم پیغام حرکت و راه رفتن داده میشود ، به این افراد ، پیغام حرکت کردن و چرخاندن چرخ مخابره میشود . قابلیت Breathe به شما کمک می‌کند تا ذهن خود را آزاد کرده و به خود آرامش دهید. سیستم پرداخت مبتنی بر موبایل اپل پی حالا در اپلیکیشن‌های غیر اپلی نیز قابل استفاده است. کتابخانه‌های مربوط به اپل پی در اختیار توسعه دهندگان قرار می‌گیرد تا از آن در اپلیکیشن‌های خود استفاده کنند. 
 
 
 
 
 
 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373