لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

یورو ۲۰۱۶ را با آیفون دنبال کنید

یورو ۲۰۱۶ را با آیفون دنبال کنید

معرفی نرم افزار یورو ۲۰۱۶ : 

مهمترین رویداد این ایام که کل دنیا پیگیر آن هستند ، مسابقات یورو ۲۰۱۶ میباشد . مسابقات جذابی که تیم های اروپایی به مصاف هم میروند و در پی جام هستند . حضور تیم های اسپانیا به عنوان قهرمان دوره گذشته و همچنین آلمان قهرمان جام جهانی ۲۰۱۴ به جذابیت های این دوره از مسابقات افزوده است . در این پست قصد معرفی نرم افزار یورو ۲۰۱۶ را داریم تا با بهترین امکانات ممکن این بازی ها را دنبال کنید . 

پس از دانلود برنامه و هنگامی که آن را باز میکنید ، با پیغام انتخاب تیم و بازکین مورد علاقه مواجه خواهید شد . هر تیمی که دوست دارید در یورو ۲۰۱۶ موفق شود را انتخاب کنید و سپس به انتخاب بازیکن های مورد علاقه بپردازید . دقت کنید که فقط قادر به انتخاب یک تیم میباشید ، اما انتخاب تعداد بازیکنان محبوبت اینگونه نیست . این اطلاعات برای این گرفته میشود تا وقتی که موارد مورد علاقه شما ، کار خاصی را انجام دادند ، به شما از طریق نوتیفیکیشن اطلاع رسانی شود . 

اولین صفحه خلاصه ای از اخبار و وضعیت کلی مسابقات میباشد . این برنامه شامل قسمت های مختلفی میباشد که به طور خلاصه آن ها را معرفی خواهیم کرد . 

سر برگ Matches : در این بخش زمان کلیه مسابقات و همچنین جدال تیم های مدعی معرفی میگردند . تیم ها در این بخش برای راحتی دسترسی به صورت گروهی قرار گرفته اند . 

سربرگ Latest : در این بخش کلیه اخبار مربوط به یورو ۲۰۱۶ قرار میگیرد . میتوانید همچنین ویدیوهای مهم از جمله ویدیوی گل ها را در این سربرگ مشاهده کنید .

سربرگ Groups : در این سربرگ نیز کلیه تیم ها به تفکیک گروه ها قرار گرفته اند . در این دوره از مسابقات ، ۲۴ تیم حضور دارند که در ۶ گروه ۴ تایی تقسیم شده اند . میتوانید یک نگاه کلی علاوه بر دانستن رتبه هر تیم در گروه ببینید . 

سربرگ Teams : در این بخش نیز ، کلیه تیم ها به همراه اسامی بازیکنان و مربیان و کادر فنی ذکر شده است . 

سربرگ Players : در این بخش اطلاعات بازیکنانی که دنبال کرده اید را خواهید یافت . همچنین اگر دنبال بازیکن خاصی هستید ، میتوانید از گزینه Find بازیکن مورد نظر را پیدا کنید . 

 

مشخصات عمومی برنامه
قیمت: رایگان
دسته بندی: ورزشی
بروز رسانی: 12 ژوئن 2016
نسخه: 2.1.0
حجم فایل: 66 مگابایت
زبان ها: English, French, German, Italian, Japanese, Portuguese, Russian, Spanish                           
سن استفاده: 4+
دیواس مورد نیاز :  آیفون – آیپد و …
سیستم عامل مورد نیاز : ios 8 به بالا

 

تصاویر برنامه در محیط آیفون:

یورو ۲۰۱۶ را با آیفون دنبال کنیدیورو ۲۰۱۶ را با آیفون دنبال کنیدیورو ۲۰۱۶ را با آیفون دنبال کنیدیورو ۲۰۱۶ را با آیفون دنبال کنیدیورو ۲۰۱۶ را با آیفون دنبال کنید 

 

دانلود نرم افزار از اپ استور

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420