لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

افزایش بودجه پنچ برابری تبلیغات سامسونگ نسبت به اپل

افزایش بودجه پنچ برابری تبلیغات سامسونگ نسبت به اپل

جدید ترین گزارش های منتشر شده در روز سه شنبه نشان می دهد که شرکت سامسونگ در سال 2012 بیش از 401 میلیون دلار صرفه هزینه های آگهی تلویزیونی ، بیلبوردها و تبلیغات اینترنتی خود کرده است.
بر اساس  گزارش روزنامه وال استریت ژورنال، سامسونگ در بین سال های 2011 و 2012 هزینه ی تبلیغات خود را تا 323 میلیون دلار افزایش داده در حالی که دومین بودجه ی اسپندر اپل از 253 میلیون دلار به 333 میلیون دلار در بین این سال ها بوده است.

در این حین HTC مقام سوم را با هزینه ی 46 میلیون دلار در سال 2011 به خود اختصاص داده ولی متاسفانه بلک بری و نوکیا با کاهش بودجه در سال جاری در رتبه ی پنجم قرار گرفتند.


هزینه ی تبلیغات بسیار زیاد سامسونگ با هدف ارائه و ترویج گوشی های هوشمند خود مانند گلکسی SIII باعث شد آیفون که عنوان موثرترین و بهترین نام تجاری را در بین تلفن های همراه دارد ، به مقام دوم سقوط کند. رتبه بندی های ذکر شده همگی بر اساس تجزیه و تحلیل شرکت  Ace Metrix در ماه ژانویه می باشند.

در حال حاضر سامسونگ در جهت بالا بردن سطح آگاهی نام تجاری خود در بازار ایالات متحده در حال تزریق مبلغ بسیار زیادی برای غلبه بر آیفون است. با این وجود اپل باید هرچه زودتر  برنامه ای در جهت بازاریابی و تبلیغات خود انجام دهد تا از قافله عقب نماند.

مهم ترین سرمایه گذاری های شرکت سامسونگ همان طور که گفتیم تبلیغات می باشد که باعث فروش فوق العاده ی گوشی های هوشمند این شرکت کره ای در جهان شده است. در سال 2013 شاهد شاهکار دیگری به نام گلکسی S4 از طرف سامسونگ خواهیم بود. موضوع مهم در این میان این است که آیا اپل با معرفی نسل بعدی آیفون (5S) می تواند بار دیگر رقیب خود را پشت سر گذاشته و به سرعت به رشد خود ادامه دهد؟

source : appleinsider   idownloadblog   cnet

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373