لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل چه مواردی را برای کنفرانس WWDC 2016 تدارک دیده است

اپل چه مواردی را برای کنفرانس WWDC 2016 تدارک دیده است

اپل در هفته آیند و روز ۲۴ خرداد ماه کنفرانس خبری توسعه دهندگان را در پیش رو دارد . کنفرانسی موسوم به WWDC 2016 که چندی پیش نیز ،‌ دعوت نامه های آن برای شرکت کنندگان ارسال شد . همان طور که پیش تر در اخبار ذکر شده بود ، انتظار معرفی محصول و خدمات سخت افزاری از سمت اپل را نداریم ، اما توسعه نرم افزاری زیادی را باید پیش رو داشته باشیم . 

امکانات iOS 10 :

آی او اس ۱۰ را میتوان یکی از پر انتظارترین آی او اس های اپل نام گذاری کرد . سیستم عاملی که بسیاری از مشتریان و مصرف کنندگان انتظار آن را برای رهایی از شر باگ های بزرگ آی او اس ۹ میکشند . پیش تر از ویژگی های این آی اوس اس گفته بودیم . گمانه زنی ها برای ارائه این آی او اس زمانی بیشتر میشود که بدانید سنت همیشگی اپل بر ارائه آپدیت وضعیت ظاهری هر ۳ ورژن میباشد . آخرین وضعیت ظاهری اپل با آی او اس ۷ تغییر کرد و اپل اگر بخواهد با رسم همیشگی پیش رود ، باید وضعیت آی او اس را تغییر دهد . احتمال اضافه شدن قابلیت Split View که در آیپدها ممکن شده است ، در آیفون پلاس ها هم میرود . همچنین احتمال امکان نمایش دائمی بعضی از آیکون ها مانند ساعت ، باطری و … میرود . 

در اواخر شهریور ماه امسال ، اپل از آیفون ۷ پلاس که مجهز به دوربین دوگانه خواهد بود رونمایی خواهد کرد . احتمال اینکه نرم افزار Photos نیز تغییراتی داشته باشد ، بسیار زیاد میباشد . این نرم افزار باید قابلیت ادیت در عکس های EXIF را داشته باشد . 

از جمله تغییرات دیگری که احتمال حضور آن ها حس میشود ، توانایی حذف نرم افزارهای پیش فرض میباشد . بسیاری از نرم افزارهای پیش فرض خود آی او اس کارایی لازم را ندارند و فقط فضای گوشی را اشغال میکنند . 

 

iOS-10_copy.jpg

 

Watch OS3 – tvOS2 : 

بیشترین چیزی که مصرف کنندگان اپل واچ را اذیت میکند ، عدم استقلال اپل واچ میباشد . حتما باید آیفون در کنار اپل واچ باشد تا بتواند به بهترین نحو ممکن از کارایی آن استفاده کرد . اپل در حال کار بر روی Watch OS3 میباشد تا وابستگی این گجت پوشیدنی محبوب را از آیفون کمتر کند . پیش تر خبری مبنی بر الزام اپل بر برنامه نویسان مبنی بر عدم وابستگی نرم افزارهای اپل واچ به آیفون از تاریخ ۱ ژوئن ۲۰۱۶ به بعد را منتشر کرده بودیم . همه این موارد را در کنار احتمال تولید اپل واچ ۲ با سیم کارت را در نظر بگیرید تا به حضور نرم افزارهای مجزا پی ببرید . 

 

WatchOS-2.jpg

 

در مورد tvOS2 باید بگوییم که با توجه به پروژه Homekit و احتمال مرکزیت tvOS2 در این پروژه ، باید تغییرات زیادی را در این ورژن داشته باشیم . همچنین از دستیار صوتی هوشمند اپل هم نباید فراموش کرد که دچار تحولات زیادی در کنترل اپل تی وی خواهد داشت . 

 

tvOS.jpg

 

مکینتاش با ورژن MacOSX 10.12:

باز هم سیری در این جا نقش خواهد داشت . سیستم عامل مکینتاش هم به این دستار هوشمند صوتی مجهز خواهد شد . از دیگر امکاناتی که ممکن است در این ورژن اتفاق بیافتد ، هماهنگی بیشتر آیفون و مک خواهد بود . قابلیت Continuity گسترش خواهد یافت . یکی از موارد استفاده ی این ویژگی ، باز کردن قفل مکینتاش توسط آیفون وقتی که در یک محدوده خاص قرار میگیرند میباشد . 

 

osX10.12.jpg

 

اپل موزیک : 

مشکل اساسی اپل موزیک ، عدم ارتباط راجت کاربران با فضای ظاهری آن میباشد . بنا به گزارش خبرگزاری ها ، بسیاری از کاربران طی ۴ ماه گذشته از وضعیت ظاهری اپل موزیک ناراضی بودند و اپل شروع به بهبود این وضعیت کرده است . در کنفرانس پیش رو باید منتظر ارائه نسخه جدیدی از این نرم افزار باشیم . طبق اخبار درز کرده اپل موزیک تم سیاه و سفید خواهد داشت و بسیار ساده تر خواهد شد . همچنین تب New با تب Browse به دلیل داشتن ابزارهای مدیریتی بیشتر جایگزین خواهد شد . 

 

apple-music.jpg 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373