لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصاویر قدیمی ترین نمونه ی اولیه آیفون به بیرون درز کرد

تصاویر قدیمی ترین نمونه ی اولیه آیفون به بیرون درز کرد

همان طور که می دانید اولین آیفون در سال 2007 از طرف شرکت اپل منتشر شد.

امروز تصاویری جدیدی در وبسایت ARS ، از طریق یکی از کارکنان سابق اپل که بر روی پروژه های سخت افزاری مختلف در اوایل سال 2000 در شرکت اپل مشغول به کار بود ، به بیرون درز کرده است. این دستگاه جز قدیمی ترین نسخه از آیفون با صفحه نمایش 5×7 اینچ در سال 2005 می باشد.


همان گونه که در تصاویر دیده می شود، این نمونه اولیه دارای تعداد پورت های USB، پورت اترنت، و حتی یک پورت سریال است. این پورت سریال به طور معمول بر روی کامپیوتر ها دیده می شود. اپل این آیفون را برای محصول نهایی هرگز در نظر نگرفته بود . البته این یک نمونه ی اولیه ی توسعه یافته می باشد. اترنت و سریال ها به سادگی بر روی دستگاه قرار گرفتند و باعث شده که کار بر روی دستگاه ساده تر شده باشد. با این حال، کسی تاریخ دقیق نسخه نهایی دستگاه را نمی داند.

این نمونه ی اولیه، صفحه نمایشی حدود 5×7 اینچ و حدود دو اینچ ضخامت دارد. در حال حاضر خیلی بزرگ به نظر می رسد.اما در آن زمان واقعا چنین محصولی قابل توجه بوده و کارمند سابق اپل شاهد اجرای یک نسخه از OS X بر روی آن بوده است. حتی اگر محصول نهایی بسیار منسجم تر باشد باز یک ایده مناسب و معقول در سال 2005 از طرف اپل بوده است.

قابل توجه است، در این نمونه ی اولیه از تراشه ARM9 که از نوع سامسونگ S3C2410 است، استفاده شده.همان طور که از نام آن معلوم است همگی مربوط به شرکت سامسونگ می باشند.

این نمونه اولیه آیفون تنها یکی از بسیار تصاویری است که بر روی وب سایت ها به بیرون درز کرده. در پایین نمونه های دیگر ، که در سال گذشته دیده شده است را، برای شما اماده کرده ایم. همچنین بسیاری از آنها به عنوان قسمتی از محاکمه اپل در مقابل سامسونگ منتشر شده است.

 

source : arstechnica

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420