لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون ۷ با مدل پایه ۳۲ گیگ عرضه خواهد شد

آیفون ۷ با مدل پایه ۳۲ گیگ عرضه خواهد شد

شایعات همچنان پیرامون آیفون ۷ زیاد میباشد . این شایعات از سال گذشته و بعد از ارائه آیفون ۶ اس توسط اپل ، شروع شد . این بار این اخبار و شایعات پیرامون حجم نسخه پایه آیفون ۷ میباشد . 

بسیاری از مشتریان شرکت اپل که میخواهند از گوشی آیفون استفاده کنند و در کنار استفاده معمولی از آن ، از دیگر ویژگی ها آن نیز به اندازه نرمال بهره ببرند ، از کم بودن حجم ۱۶ گیگ ناراضی بودند . اپل پیشتر تجربه بالا بردن حجم و حذف یکی از حجم ها را در آیپدها دارد . سنت همیشگی اپل نیز بر این بوده است که هیچ گاه قیمت دستگاه پایه را افزایش نمیدهد و بالعکس ، قیمت سایر دستگاه ها را پایین میآورد . بنابراین باید انتظار آیفون ۷ با پایه حجم ۳۲ گیگابایت را به قیمت آیفون ۶ اس ۱۶ گیگابایتی داشته باشیم . در حال حاضر آیفون ۶ اس ۱۶ گیگی با قیمت 649 دلار به فروش میرسد . 

Kevin Wang، مدیر تحقیقات بازارِ موسسه IHS Technology اعلام کرده است که بر اساس تحقیقاتی که انجام داده اند ، آیفون ۷ اپل باید با حجم پایه ۳۲ گیگابایتی عرضه گردد . وی در ادامه بیان میکند : ” رم این گوشی نیز مانند نسخه قبلی آیفون ها ، یعنی آیفون ۶اس ۲ گیگابایت خواهد بود . “

 

آیفون ۷ اپل

 

پیش تر خبری با عنوان ” آیفون ۷ با رم ۳ گیگابایت عرضه خواهد شد ” را مطرح کرده بودیم . همچنین اخبار ضد و نقیض دیگری که نشان از مدیریت شرکت اپل بر روی عدم درز اخبار میدهد . اما تا به حال حذف پورت ۳.۵ میلی متری و ارائه ماژول دوگانه دوربین در آیفون ۷ پلاس ، به تایید همه خبرگذاری ها رسیده است .

باید منتظر سپتامبر ۲۰۱۶ باشیم تا اپل به همه این شایعات پایان دهد . 

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373