لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

شوخی بی مزه تیم کوک با نقاشی‌های قرن ۱۷ میلادی

شوخی بی مزه تیم کوک با نقاشی‌های قرن ۱۷ میلادی

یکی از ویژگی های بارز تیم کوک مدیرعامل شرکت اپل ، علاوه بر میلیاردر بودنش ، کارآفرین بودنش دانست . اما قطعا وی هیچ سررشته ای در هنر ندارد و هیچگونه ذوق و شوق هنری نمیتواند از خود بروز دهد . این موضوع را میتوان به راحتی از اظهار نظرهایی اخیرش برداشت کرد . 

اخیرا تیم کوک با یکی از سیاستمداران سابق هلندی به نام نیلی کروز در آمستردام گفتگویی داشته است که طی آن کروز از تیم کوک سوالی مبنی بر زمان ابداع و اختراع آیفون پرسیده بود . کروز پرسیده بود : آقای تیم کوک آیا میدانید کی و کجا آیفون ابداع و اختراع شده است ؟

اما پاسخ تیم کوک بسیار جالب و شنیدنی بود : راستش را بخواهید من تا همین شب گذشته فکر میکردم تاریخچه ابداع و اختراع آیفون را میدانم . اما دیشب پس از بازدید از گالری “رمبرنت” ( نقاش معروف قرن ۱۷ میلادی ) پس از دیدن یکی از آثار ، شوکه شدم ، زیرا در آن یک آیفون وجود داشت و یک نفر آیفون در دستانش بود .

تیم کوک در واقع داشت به نقاشی که با نام Man Handing a Letter to a Woman in the Entrance Hall of a house مشهور شده است اشاره میکرد . نقاشی که در سال ۱۶۷۰ میلادی توسط ” پیتر دی هوچ ” کشیده شده بود . 

 

Tim1.jpg

 

همانطور که در نقاشی بالا میبینید ، قاصدی در سمت راست تصویر ایستاده است که میخواهد ، نامه ای را به کسی که روی صندلی نشسته است بدهید . اگر شما هم مانند تیم کوک حس طنزپردازی داشته باشید ، میتوانید به راحتی در دست قاصد یک آیفون ببینید . 

این حس طنزپردازی تیم کوک باعث شد تا وب سایت Gizmodo با مدیرعامل شرکت اپل شوخی کند و هر آنچه وی در دیدن تابلوهای هنری میبیند را شرح دهند . 

 

tim2_copy.jpg

 

تیم کوک احتمالا متوجه حضور دختربچه ای که در پشت صحنه میباشد و میخواهد با قاصد توسط مونوپاد عکس یادگاری بیاندازد نشده است .

 

tim3_copy.jpg

 

تیم باید دقت خود را بالاتر ببرد . زیرا در عکس ، زنی که بر روی صندلی نشسته است ، یک هدست بلوتوث زده است . با کمی دقت به این موضوع پی خواهد برد . 

 

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373