لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا اپل نظر ۶۲ میلیون کاربر هندی را به سمت خود جلب میکند ؟

آیا اپل نظر ۶۲ میلیون کاربر هندی را به سمت خود جلب میکند ؟

همان طور که پیش تر در اخبار داشتیم ، اپل برنامه ویژه ای برای دومین کشور آسیا از لحاظ جمعیت دارد . هند یک بازار بکر و پر سود است که هدف تازه‌ی تیم کوک و همکارانش میباشد . فاکسکان قصد راه اندازی کارخانه تولید آیفون در هندوستان را دارد . اپل در سه ماهه گذشته دچار افت سهام شد و ارزش آن از گوگل هم پایین تر آمد . اما جالب است بدانید در این وضعیت بازار ، اپل در کشور هندوستان با روند رو به رشد ۵۶٪ رو به رو شده است . 

متوسط میزان درآمد مردم هندوستان بنابر آمار رسمی این کشور سالانه حدود ۱۵۰۰ دلار میباشد و همین امر باعث شده است که مردم این کشور رو به گوشی‌های ارزان قیمت بیاورند به طوری که گوشی‌های هوشمند اندرویدی زیر ۱۵۰ دلار ، بیشترین میزان فروش را در این کشور داشته است . یکی از دلایل فروش بالای و موفقیت آیفون 5S در این کشور نیز قیمت ۳۰۰ دلاری آن میباشد . 

تحلیلگر موسسه «Piper Jaffray» دو مسئله را پیش پای اپل گذاشته است و بیان کرده است ، چنانچه اپل از پس این دو مسئله برآید ، ۶۲ میلیون کاربر جدید هندی به مشتریان وفادار اپل اضافه خواهند شد .

۱. حضور مستقیم شرکت اپل در عرصه توزیع محصولات 

۲. تاسیس شرکت های تولیدی در خاک این کشور

تمام مشکل شرکت اپل بر سر مسئله اول است . قانونی در کشور اپل با نام ” Made in India ” وجود دارد که طی آن ، هر شرکتی که بخواهد محصولاتش را در این کشور به فروش برساند ، باید ۳۰٪ مواد اولیه برای تولید را از خاک هندوستان تامین کند . قانونی که موجب رونق بازار داخلی این کشور شده است . 

فقط ۱۵ درصد از جمعیت ۱.۲۵ میلیارد نفری هندوستان دارای گوشی موبایل هستند که نشان دهنده بکر بودن این بازار بزرگ میباشد . از دیدگاه جان مانستر اگر اپل بتواند سهم ۳ درصدی بازار خود را در کشور هند به ۵٪ برساند ، حدود ۱۰ میلیون کاربر به استفاده کنندگان آیفون افزوده خواهد شد .

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373