لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چگونه میتوان اکانت جیمیل را بر روی گوشی آیفون ست کرد ؟

چگونه میتوان اکانت جیمیل را بر روی گوشی آیفون ست کرد ؟

آموزش اضافه کردن اکانت جیمیل بر روی آیفون و آیپد : 

روش اول : استفاده از نرم‌افزار Gmail : 

به اپ استور گوشی بروید و نرم‌افزار جیمیل که رایگان میباشد را دانلود و نصب کنید . دانلود نرم افزار جیمیل بر روی گوشی آیفون .

 

setGamil1.jpg

 

نرم افزار جیمیل را باز کنید و یوزر نیم و پسورد خودتان را وارد کنید . این نرم افزار شامل کلیه ایمیل های ارسال شده ، ایمیل های دریافت شده و … میباشد . این نرم افزار اجازه دسترسی به ایمیل را میدهد . 

 

setGmail2.jpg

 

برای انجام تنظیمات بیشتر و اضافه کردن اکانت های دیگر ، در بالا سمت چپ نرم افزار بر روی ۳ خط افقی کلیک کنید . بر روی Mange Account کلیک کنید و گزینه Add Acount را لمس کنید . همچنین میتوانید با کلیک بر روی چرخ دنده به سایر تنظیمات و ساختن فولدر شخصی بپردازید . 

 

setGmail3.jpg

 

چنانچه با ایمیلتان زیاد کار میکنید و نیازمند متوجه شدن ایمیل ها هستید باید تنظیمات Notification را فعال کنید . به Setting بروید و در بخش تنظیمات Notification نرم افزار Gmail را پیدا کنید پ تنظیمات دلخواه را انجام دهید . 

 

setGmail4.jpg

 

روش دوم : استفاده از تنظیمات گوشی آیفون :

در این روش میتوانید از تنظیمات خود گوشی آیفون استفاده کنید و ایمیل خود را در‌ آن ست کنید . نرم افزار Setting را باز کنید و به قسمت ” Mail, Contacts, Calendars ” بروید . در اینجا بر روی Add Account بزنید .

 

gmail1.jpg

 

در این قسمت باید تنظیمات ورودی را انجام دهید . ابتدا یوزرنیم و پسورد را وارد کنید . قسمت Description باید به صورت اتوماتیک پر شود و با عنوان Gamil پر شود . 

 

gmail2.jpg

 

در مرحله بعد تمامی سرویس هایی که میخواهید بر روی گوشی شما فعال گردد را انتخاب کنید . این تنظیمات شامل Mail , Contact , Calendar و Notes میشود . واضح است که باید گزینه Mail را فعال کنید . اگر Notes را فعال کنید یک فولدر در بخش نوت گوشی با نام جیمیل اکانت اضافه خواهد شد و شما میتوانید نوت هایی که مینویسید را با ایمیلتان همسان کنید . پس از انجام تنظیمات گزینه save را انتخاب کنید .

 

gmail3.jpg

 

gmail4_copy.jpg

 

حال به صفحه اصلی آیفون بازگردید و نرم افزار Mail را که به صورت پیش فرض بر روی گوشی میباشد را باز کنید . خواهید دید که یک فولدر به نام Gmail اضافه شده است که تمامی ایمیل هایی که برایتان ارسال میشود را در اینجا میتوانید ببینید . 

 

gmail5.jpg

 

برای اینکه تنظیمات پیشرفته را بتوانید انجام دهید به مسیر Settings → Mail, Contacts, Calendars بروید و پس از انتخاب اکانت Gmail ، بر روی Advence کلیک کنید . با کلیک بر روی Draft میتوانید انتخاب کنید که فایل های Darft شما در کجا ذخیره شوند . و یا اینکه پس از پاک کردن ایمیل ها ، آن ها کجا ذخیره شوند . 

 

gmail6.jpg

 

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420