لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل در تلاش برای حذف دکمه هوم

اپل در تلاش برای حذف دکمه هوم

به نظر میرسد اپل امسال آیفون ۷ را با تغییرات خیلی گسترده ارائه نخواهد کرد و بیشتر برنامه این شرکت برای سال ۲۰۱۷ میباشد . سال ۲۰۱۷ دهمین سالگرد ارائه آیفون میباشد . استیو جابز در سال ۲۰۰۷ اولین محصول گوشی‌های همراه اپل را که به نام آیفون 2G ملقب شده بود را معرفی کرد . 

سنت دیرینه اپل بر این بوده است که هر ۲ سال ،وضعیت ظاهری و مدل های آیفون را کاملا تغییر دهد . سال ۲۰۰۸ و ۲۰۰۹ آیفون با ظاهر 3G تولید گردید . در سال ۲۰۱۰ اپل با معرفی آیفون ۴ ، ظاهر کاملا جدیدی به محصولات خود داد و تا پایان سال ۲۰۱۱ و تولید آیفون ۴ اس با همین ظاهر آیفون تولید شد . در سال ۲۰۱۲ باز هم وضعیت ظاهری آیفون تغییر کرد و اپل به ظاهر آیفون ۵ رسید . 

اما گویا این سنت برای ارائه آیفونی با ظاهر کاملا تغییر یافته در سال ۲۰۱۷ به وقوع خواهد پیوست . این تغییرات ظاهری قرار است در تاچ آیدی آیفون رخ دهد و دکمه هوم آیفون حذف گردد . اما سوالی که پیش میآید این است که پس از حذف دکمه هوم آیفون ، جایگاه آن کجا قرار خواهد گرفت و وظیفه آن به کدام قسمت محول میگردد ؟

ظاهرا قرار است اپل با پتنتی که اخیرا به ثبت رسانده است ، دکمه هوم را به زیر تاچ گوشی منتقل کند و روی گوشی ، خبر از دکمه هوم نخواهد بود . این فناوری قرار است از سه راه مختلف اثر انگشت را شناسایی کند؛ نوری، خازنی یا صوتی.

 

TouchID_copy.jpg

 

اپل یکی از ۳ روش بالا را برای حذف دکمه تاچ آیدی بر خواهد گزید .البته روش صوتی که دستگاه کوالکام سنس آی‌دی نیز از آن استفاده میکند ، بهترین و دقیق ترین روش میباشد . 

باید تا سال ۲۰۱۷ منتظر آیفون بود و ظاهر جدید آن را مورد بررسی قرار داد .

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420