لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون ۷ در ۳ مدل ارائه خواهد شد

آیفون ۷ در ۳ مدل ارائه خواهد شد

شایعات همچنان پیرامون آیفون ۷ اپل ادامه دارد . اینبار گزارشی منتشر شده که طی آن بیان شده است ، آیفون ۷ در ۳ مدل ارائه خواهد شد . بر اساس گزارش های منتشر شده کارخانه های پگاترون و فاکسکان که از تولید کندگان اصلی آیفون میباشند ، شروع به تولید آیفون ۷ کرده اند . گفتنی است این دو شرکت ، آیفون ۷ را در ۳ ورژن : آیفون ۷ ، آیفون ۷ پلاس و آیفون ۷ پرو و یا آیفون ۷ پلاس پریمیوم تولید میکنند . 

همان طور که در گذشته بیان شد ، آیفون ۷ داری ویژگی های بسیار خاصی میباشد . دوربین دوگانه مجهز به لرزش گیر اوپتیکال در کنار صفحه نمایش بدون حاشیه و ضد آب بودن گوشی آیفون ، همه جزئی از ویژگی های این آیفون جدید میباشند . 

 

آیفون ۷ در ۳ مدل ارائه خواهد شد 

 

با وجود ارائه این ویژگی های ، هنوز بسیاری از افراد معتقد هستند که باز هم اپل نمیتواند موفقیت گذشته را تکرار کند . KGI Securities تحلیلگر ژاپنی که در گذشته پیش بینی های درستی از وی سراغ داریم ، میگوید اپل بسیاری از خلاقیت هایی که میخواست در ورژن بعدی آیفون یعنی آیفون ۷ پلاس معرفی کند ، در این ورژن رونمایی خواهد کرد . با توجه به دهمین سالگرد تولید آیفون و رکود بی سابقه شرکت اپل در بازار ، نباید اینگونه انتظارات و پیش بینی ها را از اپل گزاف بدانیم . اپل از ارائه آیفون 7S  در سال ۲۰۱۷ صرف نظر کرده است و هر آنچه در مورد آیفون آینده در اندیشه داشته است را باید بر روی آیفون ۷ رونمایی کند . 

میتوان از ویژگی های دیگر آیفون ۷ به عدم حضور جک ۳.۵ میلی متری ، حضور هندزفری بی سیم و قابل شارژ و پشتیبانی از اسمارت کانکتور اشاره کرد . باید منتظر پاییز سال ۲۰۱۶ و ارئه آیفون ۷ از سمت اپل بود . شاید اپل با این محصول از رکود نجات پیدا کند و نفس راحتی بکشد .

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373