لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تماشا کنید | رندر جدید آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس

تماشا کنید | رندر جدید آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس

همچنان شرکت‌های مختلفی برای آیفون ۷ اپل که قرار است امسال و در پاییز رونمایی شود ، رندر و عکس ها و طراحی های مختلفی را ارائه میکنند . اینبار یک شرکت دیگر دست به طراحی و رندر از آیفون ۷ زده است و آنچه در این فیلم میبینید ، با اخبار درز کرده و اخبار گذشته آیفون ۷ کاملا مطابقت دارد .

شرکت های uSwitch و @OnLeaks دست به همکاری زده اند و در اقدامی جالب آیفون ۷ اپل را طراحی کرده اند و یک ویدیوی مشترک ساخته اند . در اخبار گذشته خبری با عنوان  “ باز هم تصاویر جدیدی از آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس لو رفت ” در سایت درج شد و شما در آن فقط میتوانستید یک تصویر را بینید . اما در این ویدیو میتوانید تمامی زوایای آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس را به تماشا بنشینید . 

باز هم در این رندر شاهد این موضوع هستیم که اندازه آیفون ها به هیچ عنوان تغییری نخواهد داشت و نباید منتظر یک محصول خارق العاده بود . همچنان ۴.۷ اینچ و ۵.۵ اینچ را خواهیم داشت و البته تغییرات کوچک دیگری که پیش تر به آن ها اشاره شده بود . از این تغییرات میتوان به حذف پورت ۳.۵ میلیمتری ، داشتن دو دوربین در آیفون ۷ پلاس و پورت اسنارت کانکتور اشاره کرد . 

شایعات دیگر و البته جذابی که پیش تر در مورد آیفون ۷ شنیده میشد ، در سال ۲۰۱۶ به وقوع نخواهد پیوست و بیشتر باید منتظر ارائه این ویژگی های جذاب و البته مستند بر پتیت اپل ، در سال ۲۰۱۷ و با نامی شاید به اسم آیفون ۷ پرو باشیم . ویژگی هایی مانند : شارژ بی سیم و ضد آب بودن و صفحه نمایش بدون حاشیه و البته حذف دکمه هوم و کارکرد آن در تمامی صفحه آیفون . 

در ادامه می‌توانید ویدیو رندر سه بعدی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس را مشاهده کنید.

 

 

{media id=804,layout=blog}

 

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373