لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اگر قصد فروش آیفونتان را دارید ، قبلش این مطلب را بخوانید

اگر قصد فروش آیفونتان را دارید ، قبلش این مطلب را بخوانید

سنت معمول اپل بر این است که هر ساله یک مدل از محصولات گوشی‌های خود را در سپتامبر ماه روانه بازار کند و بسیاری از افراد هستند که دست به فروش مدل پیشین گوشی خود میزنند و آیفون جدید را خریداری میکنند . اگر شما هم آیفون باز هستید و همیشه در حال خرید و فروش این گجت محبوب هستید ، با ما در ادامه این پست همراه باشید . 

در این پست قصد داریم تا شما را از نحوه بک آپ گیری از کلیه اطلاعات گوشی اعم از : عکس ، فیلم ، نوت ، شماره تلفن و … را آموزش دهیم . همچنین نحوه پاک کردن اطلاعات به صورت کامل را بیان خواهیم کرد . بعد از پاک شدن اطلاعات گوشی را با خیال راحت در اختیار خریدار قرار دهید . 

اگر میخواهید اطلاعات گوشی شما پس از بک آپ گیری بر روی یک مدل از گوشی های آیفون دیگر برگردانده شود :

ابتدا باید نرم‌افزار مدیریت گوشی‌های آیفون را که با نام آیتونز میباشد را دانلود کنید . دقت کنید حتما باید آخرین ورژن از نرم افزار آیتونز باشد . حال پس از نصب آیتونز بر روی کامپیوتر و انتخاب آیفون ، به سربرگ Summery بروید و بر روی Backup Now کلیک کنید . میتوانید آموزش کامل و مفصل گرفتن بک آپ و پشتیبان از آیفون و اطلاعاتتان را در پست ” چگونه از اطلاعات گوشی آیفون بک آپ و نسخه پشتیبان تهیه کنیم ؟ ” مطالعه کنید .

پاک کردن اطلاعات گوشی آیفون بدون امکان ریکاور شدن :

پس از انجام بک آپ و تهیه نسخه پشتیبان نیاز دارید تا اطلاعات گوشی شما به صورت کامل پاک شود و سپس با خیال راحت در اختیار خریدار قرار بگیرد . مرحله اول پاک کردن اطلاعات از داخل Setting میباشد . برای آموزش ریست فکتوری گوشی آیفون به پست ” آموزش پاک کردن کامل اطلاعات و ریست کردن گوشی آیفون ” مراجعه کنید . میتوانید ویدیو آموزش این مورد را هم ببینید : 

 

 

{media id=746,layout=blog}

 

 

پس از انجام مراحل بالا ، کلیه اطلاعات به صورت کامل پاک شده است ، اما اگر میخواهید خیالتان از بابت ریکاوری و برگرداندن اطلاعات نیز راحت باشد و بدانید که کسی به هیچ عنوان نمیتواند اطلاعات را ریکاوری کند ، نیاز هست که دو بار گوشی را به صورت کامل ریستور کنید . برای این کار نیاز هست تا ابتدا آخرین فریمور گوشی را که در حال حاضر 9.3.1 میباشد را دانلود کنید . حال پس از اتصال گوشی به لپ تاپ ، به سربرگ Summery بروید و با گرفتن دکمه alt در مکینتاش و Shift در ویندوز ، آدرس فایل دانلود شده را که در کامپیوتر قرار دارد بدهید تا گوشی ریستور شود . این کار را دو بار انجام دهید . 

اگر قصد فروش آیفون را دارید ، اما میخواهید گوشی بعدی شما آیفون نباشد و به گوشی‌های اندرویدی مهاجرت کنید :

در این حال باید نرم‌افزارهای جانبی که برای بک آپ گرفتن تهیه شده اند را استفاده کنید تا بتوانید از اطلاعات گوشی به صورت مجزا و جداگانه بک آپ تهیه کنید . عکس ها و فیلم ها به صورت مجزا و همچنین اس ام اس ها به صورت فایل پی دی اف و شماره تلفن ها به صورت یک فایل CSV نسخه پشتیبان تهیه میشود . همچنین شاید برای خیلی ها نوت و نوشته‌های داخل آیفون مهم باشد که نیاز به انتقال آن به گوشی جدید اندرویدی دارند . 

برای تهیه نسخه پشتبان از عکس و فیلم و اس ام اس و شماره تلفن باید نرم‌افزار iTools ر دانلود کنید . میتوانید نسخه اورجینال این نرم‌افزار کاربردی را از سایت اصلی دانلود و خریداری کنید . نسخه کرک شده این نرم‌افزار در سایت های ایرانی بسیار زیاد میباشد . 

برای تهیه نسخه پشتیبان از نوت‌ها و نوشته های داخل گوشی آیفون باید ابتدا یک اکانت جیمیل بر روی گوشی و داخل ایمیل ها تعریف کنید . سپس نوت مربوط به جیمیل را روشن کنید . سپس کلیه نوت ها ی گوشی را از داخل نرم‌افزار Notes بر روی فولدر جدید اضافه شده که مربوط به جیمیل میباشد کپی کنید . 

برگرداندن اطلاعات بر روی گوشی جدید : 

پس از تهیه نسخه پشتیبان و پاک کردن اطلاعات گوشی قدیمی ، نیاز هست تا اطلاعات گوشی را بر روی گوشی جدید برگردانید . پس از متصل کردن گوشی به لپ تاپ و انتخاب گوشی ، به سربرگ Summery بروید و Restore Backup را کلیک کنید . میتوانید برای داشتن اطلاعات بیشتر و کامل تر به پست ” چگونه بک آپ تهیه شده را بر روی آیفون برگردانیم ؟ ” مراجعه کنید . 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420