لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ترفندهای جذاب برای استفاده از اینستاگرام

ترفندهای جذاب برای استفاده از اینستاگرام

نرم افزار اینستاگرام در سال ۲۰۱۰ توسط کوین سیستروم و مایک کریگر ساخته شد . پس از به دست آوردن محبوبیت فراوان و تعداد ۱۰۰ میلیون کاربر فعال ، فیسبوک این نرم‌افزار را به ارزش ۱ میلیارد خرید و تعداد کاربران را به ۴۰۰ میلیون رساند . در ادامه این پست قصد معرفی چندین ترفند کاربردی از اینستاگرام را داریم تا از این نرم‌افزار جذاب بتوانید به نحو احسن استفاده کنید .

چگونه میتوان فایل های گیف – Gif – را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت ؟ 

فایل های گیف کم کم در حال رشد هستند و جایگزین فیلم های کوتاه شده اند . برای اینکه بتوانید این فایل ها را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید باید نرم‌افزار جانبی GifShare را داشته باشید . میتوانید این نرم‌افزار کاربردی را از اپ استور دانلود کنید . این برنامه فرمت‌های GIF، MP4، MOV، MPG و M4V را پشتیبانی می‌کند . همچنین میتوانید توسط این نرم‌افزار فایل های گیف متنوعی را پیدا کنید که بقیه به اشتراک گذاشته‌اند . 

چگونه میتوان همزمان چندیدن اکانت اینستاگرام را مدیریت کرد ؟ 

خوشبختانه زمان داشتن فقط یک اکانت گذشته است و اینستاگرام از اسفند سال ۹۴ اجازه داشتن ۵ اکانت و مدیریت آن ها را صادر کرد . برای اضافه کردن اکانت جدید بر روی چرخ دنده کلیک کنید و سپس Add Account را بزنید . سپس نام کاربری و پسورد مورد نظر را انتخاب کنید . همچنین برای تعویض اکانت ها و جابه جا شدن بین آن ها وارد صفحه پروفایل خود شوید و روی نام کاربری خود ضربه بزنید. در پنجره باز شده، نام کاربری را که می‌خواهید با آن کار کنید، انتخاب کنید .

چگونه میتوان در کنار عکس ها در اینستاگرام حاشیه ایجاد کرد ؟

اینستاگرام قابلیت گذاشتن فریم و قاب برای عکس ها به صورت پیش فرض گذاشته است . پس از انتخاب عکس و آپلود آن ، دو بار بر روی فیلتر مورد‌ نظر ضربه بزنید ، سپس روی آیکون حاشیه که به شکل یک مربع در سمت راست فیلتر است، کلیک کنید . 

چگونه میتوان اکانت‌های جذاب را در اینستاگرام پیدا کرد ؟

پس از باز کردن نرم‌افزار بر روی آیکون قلب پایین صفحه کلیک کنید و در اینجا میتوانید متوجه شوید که چه کسانی پست‌های شما را لایک کرده اند و یا چه افرادی تگ کرده اند . به سربرگ Following بروید و ببینید افرادی که فالو کرده اید ، چه عکس هایی را لایک کرده اند . به راحتی میتوانید صفحات جذاب را اینجا پیدا کنید .

چگونه میتوان فعالیت های یک شخص خاص را رصد کرد ؟‌

شاید شما هم از پیج های زیادی خوشتان آمده باشد و هر وقت که به اکانتتان سر میزنید با عکس و کلیپ های زیادی روبرو شوید . گاها پیش می آید که از پیج یک فرد خاص خیلی خوشتان می آید و میخواهید اگر آن پیج یک عکس و یا فیلمی را منتشر کرد شما متوجه آن شوید و یک نوتیفیکشین برایتان ارسال شود . به صفحه شخص مورد نظر بروید و سپس سه نقطه ای که در بالای صفحه میباشد را انتخاب کنید و گزینه Turn on Post Notification را روشن کنید .

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373