لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

باز هم از اپل به خاطر نقض پتنت تاچ سه بعدی شکایت شد

باز هم از اپل به خاطر نقض پتنت تاچ سه بعدی شکایت شد

شرکت Immersion از اپل به خاطر استفاده از پتنت و تکنولوژی که این شرکت حق اختراع آن را برای خود ثبت کرده است ، شکایت کرد . این فناوری در ساعت هوشمند اپل، آیفون ۶ اس و همچنین ترکپد برخی از مدل های مک بوک به کار گرفته شده است . 

پیش تر این شرکت به علت استفاده اپل از تکنولوژی فورس تاچ در آیفون و ساعت هوشمند اپل ، شکایت کرده بود ، اما شکایت جدید مربوط به مک بوک های سال ۲۰۱۵ میباشد . ترک پد فورس تاچ در این مک بوک ها استفاده شده است و Immersion معتقد است اپل پتنیت آن ها را در این محصولشان نیز نقض کرده‌ است .

جالب است بدانید Immersion علاوه بر شکایت بالا مدعی شده است که اپل در فناوری صفحات نمایش نیز ۳ پتنت این شرکت را در آیفون های ۶ اس و ۶ اس پلاس نقض کرده است و آن ها شکایت دومی نیز علیه اپل تنظیم کرده‌اند . 

در واقع Immersion اکنون مدعیست که پیشتاز فناوری لمسی حساس به فشار بوده و اپل در آیفون، اپل واچ، MacBook و MacBook Pro با استفاده از فناوری هایی با نام فورس تاچ و 3D Touch، پتنت هایش را بدون مجوز مورد استفاده قرار داده است . 

کار شکایت این شرکت به اینجا ختم نمیشود و آن ها میخواهند از اپراتور AT&T به علت فروش محصولات اپل نیز شکایت کنند . با این ادعا Immersion باید از تمامی اپراتورهایی که محصولات اپل را به فروش میرسانند شکایت کند . Immersion در پی گرفتن خسارت مالی از اپل میباشد .

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373