لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل یکی از متخصصان گوگل را به خدمت گرفت

اپل یکی از متخصصان گوگل را به خدمت گرفت

شرکت اپل مانند سایر شرکت هایی که گجت پوشیدنی را روانه بازار کردند ، برای تقویت طراحی داخلی اپل واچ و نوآوری در ورژن های آتی و همچنین گجت های سلامتی اش ، یوکی ماتسوکا متخصص شرکت گوگل را به استخدام خود درآورد . 

اپل را باید جز اولین شرکت‌هایی دانست که در حوزه گجت‌های پوشیدنی فعالیت میکند . این کمپانی پس از گمانه‌زنی و شایعات فرواون بالاخره در سال گذشته از ساعت هوشمندش پرده برداری کرد . در مورد میزان فروش این گجت پوشیدنی محبوب هنوز اپل آمار رسمی منتشر نکرده است ، اما از شواهد و قرائن میشود اینگونه برداشت کرد که بیش از نیمی از بازار ساعت های هوشمند را اپل به خود اختصاص داده است . اپل واچ را میتوان یکی از محصولاتی دانست که در حوزه سلامت بسیار موفق عمل کرده است .

بنا به گزارشات رسیده اپل میخواهد در حوزه سلامت به شکلی جدی تر فعالیت کند و میشود این موضوع را از استخدام های اخیر این شرکت برداشت کرد . یکی از این استخدام های جدید خانم ماتسوکا میباشد . ایشان در لینکداین خود به این موضوع اشاره کرده است که نزدیک یک سال است در شرکت اپل و در سمت متخصص روباتیک مشغول فعالیت میباشد . ماتسوکا پیش تر و در سال 2009 در گوگل ایکس غول جستجو مشغول به کار بود . گوگل ایکس آزمایشگاهی در این کمپانی است که سنگ بنای شماری از پروژه‌های گوگل در آن بنا نهاده می‌شود . 

ماتسوکا دارای مدرک دکترا از دانشگاه MIT در زمینه‌ی مهندسی الکترونیک و علوم رایانه است. وی همچنین دانشجوی فوق دکترای دانشگاه هاروارد نیز هست. بنابر شایعات به گوش رسیده، ماتسوکا در اپل روی محصولات مرتبط با سلامتی کار می‌کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373