لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسل بعدی قلم اپل چگونه عمل خواهد کرد ؟

نسل بعدی قلم اپل چگونه عمل خواهد کرد ؟

اپل پتنت نسل بعدی قلم ها را ثبت کرد :

در سه شنبه هفته گذشته بود که دفتر ثبت اختراع و علائم تجاری آمریکا پتنتی را برای اپل پنسل به ثبت رساند . این پتنت ویژگی های جدید این گجت را بیان کرده است . بزرگترین مشکل قلم‌های هوشمند عدم تشخیص حالت دست کاربران میباشد . بر اساس اطلاعات رسیده پتنت جدید ؛ خبر از ثبت وجود انواع سنسورها ، ریزپردازنده‌ها و الگوریتم ها دارد که هدف آن ها تشخیص حالت دست کاربران در زمان کارکردن با آیپد است . 

زمانی که اپل پنسل میخواهد بر روی آیپد شروع به فعالیت کند ، آیپد با استفاده از دریافت شرایط استایلوس در مکان مورد نظر شروع به دریافت سیگنال میکند . دریافت اطلاعات از شرایط قلم با سنسورها انجام میگیرد . از سنسورهای دیگری که میتوان به آن ها اشاره کرد سنسور سنجش فشار و سنسور سنجش میزان فاصله اشاره کرد . 

 

نسل بعدی قلم اپل چگونه عمل خواهد کرد ؟

 

سنسور فشارسنج تعبیه شده بر روی قلم با توجه به میزان فشاری که بر روی آن میآید ، میزان ضخامت خطوط ترسیمی را تشخیص میدهد . البته باید به دو سنسوری که رو بدنه قلم تعبیه شده‌اند نیز اشاره کرد که میزان خمیدگی قلم در دست کاربر را تشخیص میدهد و در ترسیم میزان ضخامت خطوط کشیده شده نقش دارند . 

یکی دیگر از قابلیت های اشاره شده در پتنت ثبت شده ، امکان تعویض نوک قلم میباشد . شماری از نوک‌های قلم پیش‌بینی شده دارای کدهای اختصاصی برای استفاده از سنسور‌های خاص تعبیه شده روی شاسی قلم هستند. برای مثال میتوان به نوک قلم مو ، خودکار که هرکدام کارایی خاص خود را در طراحی دارند اشاره کرد . در این پتنت به Security این قلم ها نیز اشاره شده است و میتوان بر روی قلم کدگذاری کرد ، تا چنانچه آیپد توسط چند نفر مورد استفاده قرار میگیرد ، فقط یک نفر خاص بتواند از آن استفاده کند . 

مورد دیگری که میتوان به آن اشاره کرد وجود سنسوری در سردیگر قلم میباشد و وظیفه آن پاک کردن ترسیمات میباشد . چیزی شبیه به مدادهای قدیمی . 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420