لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آموزش استفاده بهینه از باطری اپل واچ

آموزش استفاده بهینه از باطری اپل واچ

عمر باطری اپل واچ شاید بزرگترین ضعف این ساعت‌های هوشمند باشد . شاید شما هم از آن دسته از افرادی باشید که از میزان شارژ دهی اپل واچتان ناراضی هستید و به اندازه یک روز کاری نمیتوانید از آن استفاده کنید .

پیش تر سایت 9to5Mac گفته بود که : باتری اپل واچ در استفاده‌ مداوم و سنگین حدود ۵ ساعت دوام خواهد آورد و اگر از آن به صورت عادی استفاده کنید تا یک روز شما را همراهی خواهد کرد.

اما حال باید به این موضوع بپردازیم که چه راه‌هایی را باید در پبش بگریم تا بتوانیم در طول روز از این گجت دوست داشتنی استفاده کنیم و در مواقع لزوم ، مورد استفاده یمان قرار بگیرد :

Power Reserve : میتوانید زمانی که از اپل واچ استفاده نمیکنید و نیازی به تکنولژی آن ندارید  ، آن را در حالت Power Reserve قرار دهید تا فقط نقش یک ساعت ساده را برای شما بازی کنید . برای اینکار باید دکمه سمت راست ساعت را نگه دارید تا نوار اسلایدر نمایان شود. سپس گزینه Power Reserve را به راست بکشید .

Notification : وارد تنظیمات اپل واچ از طریق آیفون شوید و هشدارهای غیر ضروری را غیرفعال کنید .

Wake Screen on Wrist : این گزینه را خاموش کنید . مصرف باطری را این مورد به شدت افزایش میدهد . فعال بودن این گزینه باعث میشود هروقت مچ تان را بالا می‌آورید، صفحه‌ی ساعت روشن شود و هروقت پایین میبرید، خاموش شود .

Power Saving mode : سنسور ضربان قلب را خاموش کنید . شما به طور منظم در طول شبانه روز نیاز به داشتن و اطلاع از تعداد ضربان قلبتان ندارید . فقط در مواقع خاص مانند ورزش این قابلیت را فعال کنید . برای خاموش کردن این قابلیت با وارد شدن به برنامه اپل واچ در آیفون، Workout را انتخاب و سپس گزینه Power Saving mode را روشن کنید . اپل مدعی شده است با فعال سازی این گزینه ، اپل واچ تا 72 ساعت کار خواهد کرد .

Apple Watch Battery : از بندهایی که داری باطری هستند استفاده کنید .

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373