لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تیم کوک : قابلیت‌های جدیدی برای آیفون در راه است که بعدا بدون آن ها نمیتوانید زندگی کنید

تیم کوک : قابلیت‌های جدیدی برای آیفون در راه است که بعدا بدون آن ها نمیتوانید زندگی کنید

دیشب مدیرعامل شرکت اپل آقای تیم کوک در برنامه «Mad Money» شبکه تلویزیونی «CNBC» حضور داشت و در مورد گزارش مالی 3 ماهه اخیر که در آن اپل افت بی سابقه‌ای داشته است ، صحبت کرد . در کنار صحبت‌های مالی ، وی از ویژگی‌هایی سخن گفت که در آینده دنیای تکنولوژی را متحول خواهد کرد . 

وی تصریح کرد که در آینده‌ای نچندان دور ، آیفون با ویژگی‌های خارق‌العاده‌ای به بازار عرضه خواهد شد . طوری که همگان برای ارتقا و آپدیت دستگاهشان به سرعت اقدام خواهند کرد . 

تیم کوک در برنامه‌ی دیشب بیان کرد : ” ما با خلاقیت‌هایمان شما را در آینده شگفت زده خواهیم کرد و در حال حاضر آن ها را در دست توسعه داریم . میخواهیم قابلیت‌هایی را در اختیارتان قرار دهیم‌ ، تا دنیا بدون آن قابلیت‌ها غیرقابل تصور باشد . نکته مهم اینجاست که شما هنوز نمیدانید که به این ویژگی ها نیازمند هستید . مدتی پس از اینکه با آنها کار کردید، به گذشته نگاهی کرده و می گویید که چگونه بدون آنها زندگی کرده ایم ؟ “

بسیار کم پیش می آید که مدیرعامل اپل در چنین مصاحبه‌هایی شرکت کند و از وضعیت مالی شرکت و پروژه‌های در دست احداث سخن بگوید . اما گویا گزارش ژورنال استریت که اشاره به پایان یافتن خلاقیت اپل داشته است ، تیم کوک را مجبور به شرکت در این مصاحبه کرده است . وی برای آرام شدن اذهان عمومی این اخبار را بیان کرد .

نگرانی ژورنال استریت فقط مختص فروش پایین آیفون و کم شدن ارزش سهام اپل نمیباشد . آن ها بیان میکنند که در سال‌های اخیر ، هیچ گونه خلاقیت بزرگی از سمت اپل ندیده‌ایم . این در حالی است که در گذشته هر از چندی یک خلاقیت بزرگ از این شرکت میدیدم به طوری که بازار دنیا را تحت تاثیر خود قرار میداد .

تیم کوک در مورد خرید شرکت‌های کوچک و استفاده از فناوری آن ها بیان کرد : ” ما به طور میانگین هر سه یا چهار هفته یک بار، یک شرکت می خریم. خیلی کم پیش می آید یک ماه سپری شود و چنین خریدی نداشته باشیم. فاکتور اصلی ما برای خرید یک کمپانی، تکنولوژی هایش و افرادی که در آن کار می کنند، است ” . 

تیم کوک در انتها در مورد اپل واچ جمله جالبی را بیان کرد :‌ ” ما اینقدر به اپل واچ امکانات نرم‌افزاری و سخت افزاری اضافه خواهیم کرد که مردم در آینده از خود سوال کنند : چگونه ما در گذشته از این دیوایس استفاده نمیکردیم ؟ “

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373