لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کاهش قیمت مک بوک های اپل همراه با ارتقاء سخت افزاری

کاهش قیمت مک بوک های اپل همراه با ارتقاء سخت افزاری

کاهش قیمت مک بوک پرو

اپل در روز چهارشنبه مک بوک پرو رتینا خود را با پردازنده ی بروز شده و قیمت پایین تر در فروشگاه آنلاین خود برای فروش قرار داده است.قیمت مک بوک پرو 13 اینچ رتینا به جای 1699 دلار از 1499 دلار شروع خواهد شد که موجب خوشحالی طرفداران اپل شده است.طرفداران مک بوک پرو 13 اینچ با صفحه نمایش رتینا می توانند  دستگاه مورد علاقه خود را با قیمت 1499 دلار خریداری نمایند ، این در حالی که با 1699 دلار یعنی قیمت قبلی این محصول می توانند  مک بوک پرو 13 اینچ رتینا را با  پردازنده 2.6 گیگاهرتز و با حافظه ی ذخیره سازی 256GB خریداری کنند. در زیر نیز میتوانید قیمت و مشخصات گقته شده و همچنین مک بوک پرو 15 اینچ رتینا را مشاهده نمایید.

قیمت محصولات اپل

همچنین امروز اپل اعلام کرد که خریداران می توانند  مک بوک ایر 13 اینچ ،نسخه ی 256GB ، را با قیمت 1399 دلار خریداری نمایند.

کاهش قیمت اپل

این حرکت اپل که می توان گقت طی سابقه کاری این کمپانی هیچ گاه اتفاق نیفتاده بود تمامی پیش بینیها و نظرات کارشناسان را به چالش کشیده است و مطمئنا بر روی قیمت سهام و همچنین بازار رقبای اپل تاثیر مستقیم خواهد داشت.

تا کنون سیاست قیمت گذاری اپل به این گونه یوده است که بعد از تولید محصول خود تا زمانیکه محصول جدید خود را معرفی کند هیچ گاه کاهش و یا افزایش بر روی قیمت محصولات خود نداشته است و همواره محصول جدید خود را با امکانات و سخت افزار جدید با همان قیمت قبل ارایه کرد.

بعد از فوت استیو جابز استوره اپل با روی کار آمدن مدیر جدید تیم کوک شاهد تغییرات و حرکتهایی بر خلاف سیاستهای پیشین این کمپانی بوده ایم.

شایعاتی از قبیل ارایه آیفون 5 اینچی و یا آیفونی با قیمت بسیار پایین که طی هفته های گذشته به گوش می رسید نیز حاکی از این است که مدیران جدید این شرکت برای داشتن سهم بیشتری از بازار و گرفتن ابتکار عمل ار دست رقبای خود دست به حرکتهایی بر خلاف پیشینه خود زده اند.

با این ابتکار جدید اپل میتوان گفت او می خواهد بازار را از رقیبان خود بیشتر از قبل در دست بگیرد.پس باید منتظر سوپرایز ها و حرکتهای غیر منتظره  دیگری از طرف اپل در سال جاری باشیم همان گونه که مدیران این شرکت در سال گذسته اعلام کرده بودند که سال 2013  سال محصولات اپل است.

نظر شما راجع به سیاست جدید کمپانی مورد علاقه تان چیست ؟

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373