لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

رکورد جدید فروشگاه آیتونز با 25 میلیارد آهنگ فروخته شده

رکورد جدید فروشگاه آیتونز با 25 میلیارد آهنگ فروخته شده

فروشگاه آیتونز

کوپرتینو در کالیفرنیا، 6 فوریه 2013 اعلام کرد که بیش از 25 میلیارد آهنگ از فروشگاه آیتونز توسط طرفداران موسیقی خریداری شده که این 25 میلیارد شامل مشهورترین موسیقی های آنلاین ،فیلم ها و برنامه های تلویزیون می باشد. 25 میلیاردمین آهنگ، دانلود شده بنام “طبل میمون”  توسط فیلیپ از آلمان خریداری شده و به خاطر دانلود 25 میلیاردمین آهنگ، کارت هدیه ای با موجودی 10،000 €  از طرف اپل دریافت خواهد کرد.
اپل برای کاربران خود که چنین علاقه وافری به موسیقی هایی که در 10 سال گذشته در آیتونز اولین و قوی ترین خرده فروش موسیقی در جهان است ، سپاسگزار می باشد.به طور متوسط ​​بیش از 15،000 آهنگ در هر دقیقه دانلود شده که این آمار جالب را Eddy Cue  معاون ارشد  نرم افزار و خدمات اینترنت اپل ارائه نموده است.

فروشگاه آیتونز

فروشگاه آیتونز که بیش از 26 میلیون آهنگ را در خود جای داده است محبوب ترین فروشگاه موسیقی جهان می باشد که تا 6 فوریه  25 میلیارد از آهنگ ها توسط کاربران دانلود شده است. فروشگاه آیتونز بهترین راه برای دانلود و خرید آهنگ  برای آیدیوایس هایی چون آیفون ، آیپد ، آیپاد ، مک  و کاربران PC می باشد. تمام آهنگ های موجود در فروشگاه آیتونز، کیفیت بالای 256 کیلوبیت بر ثانیه را پشتیبانی می کند.با استفاده از آی کلود موجود در آیتونز همان فضای ذخیره سازی ابری که به شما اجازه می دهد آهنگ هایی که قبلا خریداری کرده اید را دوباره بدون هیچ هزینه ی اضافی دانلود و به صورت خودکار آهنگ های جدید را خرید و بر روی دستگاه IOS خود دریافت کنید.

طراحی سیستم عامل مکینتاش به همراه نرم افزارهایی حرفه ای چون iLife و iWork آن را جزء بهترین رایانه های شخصی در جهان کرده است. اپل با محصولات خود همانند آیپاد و آیفون به همراه فروشگاه آنلاین آیتونز انقلابی در موسیقی دیجیتال به وجود آورد . حال بایستی منتظر بمانیم و شاهد باشیم که در سال جاری چه تغییرات عمده ای در سیستم عامل آی دیوایسهای اپل ios6 و اسمارت فون جدید باعث اثبات موقعیت اپل به عنوان برترین کمپانی جهان خواهد بود و چه  تعریف جدیدی از آینده برای اپل وجود می آید.

Source : Apple

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373