لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل متخصص امنیتی استخدام می کند

اپل متخصص امنیتی استخدام می کند

اپل پس از مشکلات به وجود آمده بین خود و FBI و اعلام رمزگشایی آیفون تروریست توسط FBI ؛ یک برنامه نویس حرفه‌ای استخدام کرد . به نقل از سایت اپل اینسایدر  ؛ اپل فردریک جیکوبز را که طراح برنامه ایمن سیگنال چت میباشد را به خدمت خود درآورده است . قرار است که این برنامه‌نویس ؛ محصولات مشابهی را برای این شرکت طراحی کند و یا اینکه سیستم و داده‌های شرکت اپل را به گونه‌ای رمز گذاری کند که دسترسی به آن ها و افشای اطلاعات اپل غیر ممکن باشد . 

مهمترین ویژگی برنامه چت سیگنال ؛ سیستم امنیت یکپارچه و رمزگذاری غیرقابل نفوذ آن میباشد . تا به حال هیچ شرکت و دولتی نتوانسته است به سیستم و چت‌های نرم‌افزار چت سیگنال دسترسی پیدا کند . ممکن است اپل از توانمندی های این برنامه نویس به منظور افزایش ایمنی خدمات کلود خود موسوم به آی کلود هم استفاده کند. زیرا در گذشته مواردی از هک شدن حساب های کاربری آی کلود گزارش شده بود . 

نکته قابل توجهی که میتوان آن را در مورد این نرم‌افزار بیان کرد ؛ استفاده افراد تحت تعقیب و سیاسی‌ها از این نرم‌افزار میباشد . افرادی که نیاز دارند چت آنها به هیچ عنوان رمزنگاری نشود و دسترسی به آن غیرممکن باشد . جالب است بدانید ادوارد اسنودن افشاگر جاسوسی های اینترنتی آژانس امنیت ملی آمریکا از این نرم‌افزار برای داشتن ارتباط و برقرار تماس استفاده میکرده است . 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420